ikke! ^^ Info komt X'3.
naam: Kirsten
rol: BF (zusje mag anders ook hoowr), vriendin van chris brown
tekstje:
Haai Schatten!
Ik ben dus Kirsten en al zo'n 18 jaar oud. Ik heb lichtbruin haar en bruin/groene ogen die soms een beetje meer naar de bruine of groene kant gaan. Mensen beschrijven me als eigenwijs, zachtaardig, lief, koppig en een tikkeltje egoïstisch. Ik woon sinds een maand of twee op mezelf in een huis in de stad. Naja, niet echt op mijn eentje. Mijn hond Scott is er natuurlijk ook nog ^^ Eigenlijk ben ik alleen gaan wonen door mijn ouders die scheidden. Mijn moeder heeft mijn vader bedrogen en ik werd verplicht om bij haar te gaan wonen. Dus dan ben ik maar snel het huis uitgegaan. Ik hou van fruit, naar de cinema gaan, uitgaan, gezellig praten met vriendinnen, naar een pretpark gaan en nog zoveel meer ^^ Ik heb een echte hekel aan spinnen, tutjes, arrogante mensjes en kerstmis. Dat komt eigenlijk meer doordat mijn oudere zus op kerstmis is overleden aan een overdosis drugs. Geen prettig moment om aan terug te denken. Iedere vrijdag of zaterdag gaan ik en mijn twee beste vriendinnen films bij mij thuis kijken. Ik ben echt een filmfreak ^^ Maar nu moet ik jullie echt laten, moet naar het werk. Doeii x'3.
foto:http://farm4.static.flickr.com/3240/2379039184_033f946139.jpg
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right