• jah ik krijg dus eindelijk het tweede deel. het jammere eraan is dat ik het pas eind januarie begin februarie ga hebben omdat het in herdruk is. en morgen mag ik eindelijk naar de film nu moet alleen mijn bf mijn berichten lezen. (':

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Lost in your eyes.

    Jezus Christus. Moet ik ook gaan doen bij het eerst volgende ToHo of JB topic ;) 'Alweer ToHo/JB?!'. >.<
    Maarja ff ONtopic. Ik krijg dat boek nergens xd.

    miss kan je huren bij de bieb deed ik ook totdat ik twilight kreeg en nieuwe maan leen ik nog steeds bij de bieb want kann um niet vinden:(


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jezus Christus. Moet ik ook gaan doen bij het eerst volgende ToHo of JB topic ;) 'Alweer ToHo/JB?!'. >.<
    Maarja ff ONtopic. Ik krijg dat boek nergens xd.
    bij de standaard boekhandel kun je hem hebben maar dan moet je hem bestellen.


    Lost in your eyes.

    Ik heb die in het Engels x)
    Me gat dat ik ging wachten tot februari

    Ik heb die in het Engels x)
    Me gat dat ik ging wachten tot februari

    maar ij is al uit hoor maar er is een herdruk. ze zijn allemaal al op ^^


    Lost in your eyes.

    kging vandaag normaal gezien naar twilight gaan. maar van mijn mama mag ik nu niet de vorige keer heeft mijn abf het afgebeld nu stuurt ze niets terug nu mag ik niet dankzij haar alweer. echt om zot van te worden straks is hij uit de zaal.


    Lost in your eyes.

    ^^
    Ik heb alle 3 de boeken 2 int engels en 1 in Nederlands :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik heb de film gzien en ik ga de boekn reegelen met de bib xD
    lkkr gratis


    live your own life

    Dat boek is geweldig. ^3^ Ik heb nu 'Breaking Dawn' binnen, moet alleen wachten tot er aangebeld word, en 'Eclipse' voor de deur staat. o_x