Ik heb vaak ruzie met mijn ouders, en tjha. Soms kan ik heel moeilijk zijn... Maar ook als ik niks doe en mijn zusje N doet iets, dan beginnen mijn ouders op ons 2 te schreeuwen van. 'Ja die 2 steenbokken weer hea, D is teminte dit/dat/zus/zo' Ik en mijn zusje N zijn dus steenbok vn ons sterrenbeeld. En mijn ouders worden echt zo vaak boos op ons, terwijl mijn zusje D bijna nooit iets fout doet want zij is toch wel z'n engeltje! Terwijl D ook altijd wel iets uithaalt! Nou op oudjaars avond het was half 1o ofzo, N had weer iets gedaan. In eens begint mijn pa te schreeuwen. 'Ja jullie steenbokken kunnen nooit iets goed doen! Ik heb zo veel spijt van jullie!' Nou ik en mijn zusje in tranen, maar ik wilde neit laten mereken dat ik huilde dus ik bleef naar de tv staren. Toen haalde ik mijn neus op en begon hij weer. 'Ik wil tv kijken! Dus wil ik niks horen, en ga maar weer janken hoor, je kunt niks anders!' Mijn moeder greep niet in, die was zelf ook aan het zeiken dat wij maar meosten veranderen anders bleef het hier thuis niet leuk meer. Nou het is hier thuis al niet leuk meer! Maar alles is erger geworden door de verhuis, maar het doen zo veel pijn als je je vader hoort schreeuwen dat hij spijt van je heeft en dat hij mij en N nooit gewilt had...
Sorry dat er typfouten in zitten, ik typ dit met trillende handen.
Tears are crashing out of my eyes