• Haaii kinders ^-^
    Nou ik kom hier wéér mijn irritante preek geven, maar dat kan me niet schelen dat jullie die irritant vinden. Ik ben like zélf slechtgezind dus mogen jullie dat nu van mij ook worden. Jhaa ik ben slecht, deal with that shit. Nou, hier preek ik dan ff en ga ik ff op de zenuwen werken:
    Ik ben het gewoon f*!king hard beu dat iedereen op de énige foto in mijn GB van mezelf gaat zeggen dat ik like freakin' hard op Georg lijk. Like ik vat dat niet ik citeer N I E T op als een positieve reactie! Ik háát het als mensen me zo noemen --' Georg is voor mij kinda gay enzoo dus f*!k off met dat ding dat ík op hém zou lijken. Dus kinders mijn boodschap: Als je de moeite doet om op mijn foto van mezelf te gaan reageren, zeg dan please iets positiefs dus NIET dat ik op die freakin' Georgkop lijk --'
    Danku voor de aandacht.

    Tja, als je een foto van jezelf op een site post, weet je (lijkt me) dat je reacties kan krijgen die je niet leuk vind

    wat tegen gay dan?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik vind dat je helemaal niet op Georg lijkt. Waar halen die dat ? x]
    Jy bent gwn een Ubermooiie meid. ^^


    A. ikmisje.

    wat tegen gay dan?


    Heb ik dat gezegd dan? Ik ken iemand die gay is, waarom zou ik er dan iets tegen hebben --'

    @ Poohbeer
    Njhaa overdrijven bestaat ook nog.

    Hoogstens de wenkbrauwen denk ik :']
    But I'll shut up.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen zegt nu, je lijkt er niet op, en blalablabla.. Maar als je nu zou zeggen.. Ik vind mezelf op Georg lijken.. Zouden ze dan ook zeggen: 'Ik vind je niet op Georg lijken'??
    Vat dit niet persoonlijk op, want dit is gewoon een vraag. En als ik eerlijk moet zijn, vind ik je wel een heel klein beetje op Georg lijken.. :X
    [/Mijn mening]


    You'll never dream alone. <3

    Ehm, ik weet niet, maar ik vind niet dat jij op Georg lijkt. O_o


    Listen to what we're not saying..