• Oké, ik weet niet of zo'n topic mag, maar het moet me gewoon van het hart.
    Hmmh, daarnet werd mijn 'geïrriteergehalte' op Q weer overschreden. Als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het 'Bill/Tom is bi/homo" waarop alle mensen met plezier op zeiken dat het zo is.
    Oke, misschien moet ik maar niet op zo'n topic klikken en het negeren, maar als ik het negeer erger ik me nog meer. Ik moet daar gewoon mijn mening op kwijt.
    Wat ik duidelijk probeer te maken:
    - Bill/Tom of de rest van heel Tokio Hotel blijft hetero tot het tegendeel bewezen is. Ik bedoel daar gewoon mee; zolang ze het zelf niet bekennen moet je er geen dingen om verzinnen. Laat ze zijn wie ze zijn, jij moet daarover niet beslissen.
    - Als er TH-haters Bill uitmaken voor homo, zit jij je waarschijnlijk druk en kwaad te maken op hem/haar. Maar wat je nu doet is niet veel beter. Je doet hetzelfde van hun terwijl Bill al heel vaak gezegd heeft dat hij GEEN homo is.
    - En als je over Bill uitgelult bent, begin je lekker te zeveren over Tom. Wat is het volgende ? Georg gaat zich laten ombouwen tot een vrouw. Alsjeblieft ..
    Tot zover mijn ergenis, ga in vrede.

    [Nog eens sorry als zo'n topic niet mag, maar ik vind het -zoals ik al eens zei- een slecht idee om de 'Bill is homo' topics terug toe te laten]
    En blaf me alsjeblieft niet af, ik zeg ook maar hoe het is : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Psst, dat van Georg was gewoon een grap :']
    En, ik had helemaal geen problemen met die Bill topics :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Amen _O_

    En een gelukkig ruzieloze nieuwjaar!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oesh.
    nu zou ik iets kunnen zeggen, maar dat doe ik niet >.<'
    ik vind dat je wel gelijk hebt,
    en ik weet dat je doelt op mijn Topic.
    Dus, ben ik hier de gene die zijn excusses aan moet bieden?
    Mwa. vind ik niet.
    Wij hadden lol, gister. ik had een kutdag gehad, was melig en had een topic erover gemaakt. >.<'
    Sorry?

    Psst, dat van Georg was gewoon een grap :']
    En, ik had helemaal geen problemen met die Bill topics :']

    I know :')
    Ik vond het gwn zalig vn je verwoord ;p.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Amen. Gelijk heb je. Helemaal mee eens.


    a figment of your imagination

    Oesh.
    nu zou ik iets kunnen zeggen, maar dat doe ik niet >.<'
    ik vind dat je wel gelijk hebt,
    en ik weet dat je doelt op mijn Topic.
    Dus, ben ik hier de gene die zijn excusses aan moet bieden?
    Mwa. vind ik niet.
    Wij hadden lol, gister. ik had een kutdag gehad, was melig en had een topic erover gemaakt. >.<'
    Sorry?

    Hmm, ik doel niet echt op jou, maar meer in het algemeen. Alleszins, het gaat wel deels over je topic ;p. Maar whatever :').
    Sorry is niet echt nodig :')
    Ik probeer gewoon terug die ene regel op te leggen waar die topics niet mogen :'). Wnt ik erger me, en uiteindelijk komt er ruzie van ;p.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Je hebt gelijk
    Ik noem Bill gewoon Hetero ookal zou ik hem diep in me ongeloofelijk gay vinden (doe ik niet),maar ik geloof hem...


    Let the Night embrace you

    ja dit mag niet?
    dat moet je in dat betreffende topic neerzetten, anders krijgen we weer 100 topics met andere meningen van mensen over dit onderwerp
    slotje