(...) ik ga niet voor hun minderen, en ik ga niet zeggen waarom, omdat het simpelweg, wel erg is voor sommige mensen hier,. Ik heb iets beloofd waar ik me aan houd, ook al heb ik toch een soort van haat ontwikkeld voor diegene..En het ligt niet aan mij, het ligt aan Quizlet zelf en een aantal van zijn users.
ik zou het wel jammer vinden als jij weg gaat.... je maakt of in iedergeval maakte van die mooie quizen....
(...) ik ga niet voor hun minderen, en ik ga niet zeggen waarom, omdat het simpelweg, wel erg is voor sommige mensen hier,. Ik heb iets beloofd waar ik me aan houd, ook al heb ik toch een soort van haat ontwikkeld voor diegene..En het ligt niet aan mij, het ligt aan Quizlet zelf en een aantal van zijn users.
Maar dan moet je er ook geen topic overmaken, als je niet zegt waarom ><
Mijn ouders zeuren ook vaak dat ik te veel op quizlet zit. En een tijdje geleden had ik een paar problems en toen wilde ze dat ik mezelf ook verwijderde van quizlet. Maar ik heb eens met mijn mama gepraat en het een en ander uitgelegd. Toen mocht ik dus wel blijven, Praten helpt!