• -weet niet waar ze dit moet plaatsen.-

    To the point. Ik zag net dat filmpje dat iemand hier had geplaatst over een jongen dat 6 tenen en 6 vingers heeft, wel als dat filmpje geëindigt was, sprak mij wat aan. Het zag er eng uit, maar ik dacht dat het getruceerd was, dus dacht ik: laat ik het maar eens bekijken. Maar nu ben ik zowat gechoqueerd ö. Ik kan momenteel geen geluid opzetten, dus weet niet of er iets speciaals verteld word...

    Mensen die geïnteresseerd zouden zijn in het filmpje, dit is de link:
    http://nl.youtube.com/watch?v=-yiyzzSwnGM
    Gelieve niet te kijken als je een gevoelig type bent voor nogal vieze beelden. [/niet seksistisch.]

    Edit:
    Het is niet dat filmpje van die jongen met die 6 tenen en 6 vingers, waarvan ik de link plaatste. Lees aandachtiger als je het wel zo dacht.


    -

    omg ik kreeg en hartverzakking..
    srry het spijt me voor dat kind
    maar wow...


    Ik heb gewoon pijn aan mijn hart als ik dat zie n_n
    Nooit bekijk ik het nog. 1x is wel genoeg geweest.


    -

    (...)

    Hmm, volgens mij niet. Ik weet niet of je dat handje bekeken hebt, maar dat leek eerder op een olifantenpoot in miniatuur, als ik goed gekeken heb.. Je kan veel verwachten, maar zoiets? ><


    juah idd ik zag het ik vind het gewoon zielig hoor... ik bedoel stel je leeft nog gewoon weet ik veel hoelang... ik bedoel het lijkt me dat je echt geen leven hebt zo...


    A Noble was Born in Chaos

    omg ik kreeg en hartverzakking..
    srry het spijt me voor dat kind
    maar wow...


    i know tis best triest...
    mens zusje zit nu naast me diej hadm al een keer gezien maar echt ik snap eig niet eens hoe?? ik bedoel hoe krijg je het eig voor elkaar ?? ik vind dat niet op de lulige manier maar ik vind dat zo knap dat je zoiets voor elkaar kan krijgen...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    juah idd ik zag het ik vind het gewoon zielig hoor... ik bedoel stel je leeft nog gewoon weet ik veel hoelang... ik bedoel het lijkt me dat je echt geen leven hebt zo...


    Volgens mij zal dat kindje nooit een leven hebben. Ik snap niet dat die mevrouw dat kan aanzien eigenlijk...? En dit klinkt misschien gemeen, maar ik zou het ook niet echt durven aanraken ;S


    -

    nee oke maar dat kan maar aan de andere kant denk ik wel dat ik die moeder snap ik bedoel misschien is het niet perfect en misschien gaat het niet echt een leven hebben maar het is van haar en kijk het is misschien schokkent maar het is wel der kind... zegmaar... dus dat snap ik dan ook wel weer...
    maar ik denk ook wel aan de andere kant dat het echt ongelovelijk pijn moet doen van binnen zegmaar...


    A Noble was Born in Chaos

    nee oke maar dat kan maar aan de andere kant denk ik wel dat ik die moeder snap ik bedoel misschien is het niet perfect en misschien gaat het niet echt een leven hebben maar het is van haar en kijk het is misschien schokkent maar het is wel der kind... zegmaar... dus dat snap ik dan ook wel weer...
    maar ik denk ook wel aan de andere kant dat het echt ongelovelijk pijn moet doen van binnen zegmaar...


    Jaa dat wel. Je hebt helemaal gelijk.


    -

    en toch blijf ik me afvragen... wie is die vader ??


    A Noble was Born in Chaos

    @CupXxCake;Een aliën? ^^


    -

    i hope not... want aliens krijgen meestal horders babys tegelijk en die worden dan evil en die gaan dan mensen slachten en ik moet echt stoppen met diej films kijken ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Ocharme dat kindje ..


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.