• Dus.. ik ben niet grappig! ><
    Er zijn zo van die grappige verhalen, en als ik die vertel zijn ze ... saai!! -.-
    Iedereen vertelt zo'n verhaal en telkens word er gelachen. En ik vertel dan een grappig verhaal, wat grappig moest zijn.. Dan vertel ik het altijd zo serieus of te opgewonden (hyperheid) dat het niet grappig is, en dan sta ik daar terwijl iedereen me aanstaart en vraagt: 'Moest dat grappig zijn?' En dit is echt niet leuk! Het is een serieuse afgang!! En één van mijn vriendinnen zegt dan altijd dat ik het grappige in een verhaal verpest! >< En geloof me, als je dat hoort voelt dat echt niet goed aan. Hoe kan ik een verhaal grappig laten klinken?

    <3 KIKAxSLET (K)


    You'll never dream alone. <3

    Sorry, geen idee. Om mij lachen ze altijd :3


    -

    like, dat had ik eerst ook ,en dan geef ik altijd mijn eigendraai er aan.. en dan is het wel grappig.. gneGne..


    Dunno ><

    Ehh.. Maak er gebaren/bewegingen bij. XD Doe een persoon in het verhaal na met een domme stem ='] I don't know.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sorry, geen idee. Om mij lachen ze altijd :3

    En om mij nooit.. Die kijken altijd zo serieus alsof je zou denken dat ze expres niet lachen! <.<


    You'll never dream alone. <3

    Domme bewegingen maken, en overenthousiast zijn. Bij mij helpt het altijd?

    Ehh.. Maak er gebaren/bewegingen bij. XD Doe een persoon in het verhaal na met een domme stem ='] I don't know.

    Gebaren en bewegingen doe ik soms, en dan zeggen die: 'Wat doe jij nu weer?!' Jesus!! Ik wil grappig zijn! (huil)


    You'll never dream alone. <3

    Maar like, ik ben heel vaak sarcastisch. Dat is mijn humor :') Maar nu weten mn vriendinnen soms niet of ik het meen of niet. Opzich is dat ook weer irritant xD


    -

    Om mij lachen ze altijd. Ik maak gebaren en bewegingen met mijn handen en ik vertel het op een manier hoe ik het zelf ook grappig zou vinden. Laatst lachte er nog iemand om mij omdat ik heel hyper deed en in mijn handpalm blaaste in plaats van mijn net gelakte nagels x'D Maar oke dat is gewoon een blunder.


    a figment of your imagination

    je,, je moet er spastiese bewegingen bij maken :] like, doe ik ook altijd, werkt altijd, je hebt ook een kans dat ze aleen maar op je bewegngen gaan leten, but. dan gaan ze ook lagen..xD
    Ik heb laats iets dus zoo niet grappig verteld, en toen lag iemand Plat, omdat ik Blijkbaar maf die met me handen.. *Like Automatisme ><*


    Dunno ><

    hhe om eerlek te zijn heb ik da ook regelmateg.. op school nie egt maar thuis constant en dan vraagt men ma: en waarom vertel je dit nu??..
    maar zeg dan gwn=: ik kan er ook niets aan doen dat jullie geen humor hebben hea..
    x


    Can you meet me half wey?!

    Maar like, ik ben heel vaak sarcastisch. Dat is mijn humor :') Maar nu weten mn vriendinnen soms niet of ik het meen of niet. Opzich is dat ook weer irritant xD

    Dat ben ik ook, maar dat komt altijd zo serieus over! oO En ik durf bijna nooit iets meer te zeggen, ik ben gewoon bang, dat die nog eens gaan zeggen: "Je bent echt niet grappig!" Echt, ik heb al zo veel pogingen geprobeert, wat uitloopt tot een grote afgang! --'


    You'll never dream alone. <3

    hhe om eerlek te zijn heb ik da ook regelmateg.. op school nie egt maar thuis constant en dan vraagt men ma: en waarom vertel je dit nu??..
    maar zeg dan gwn=: ik kan er ook niets aan doen dat jullie geen humor hebben hea..
    x

    Ja, dat kind kijkt gewoon serieus en dan zegt ze. 'Jij hebt geen humor!' --' En met anderen lacht ze wel! ><


    You'll never dream alone. <3

    je,, je moet er spastiese bewegingen bij maken :] like, doe ik ook altijd, werkt altijd, je hebt ook een kans dat ze aleen maar op je bewegngen gaan leten, but. dan gaan ze ook lagen..xD
    Ik heb laats iets dus zoo niet grappig verteld, en toen lag iemand Plat, omdat ik Blijkbaar maf die met me handen.. *Like Automatisme ><*


    Bij mij doe ik da ook, maar ik doe dan iets met mijn vinger, en doe daar wat raars mee, maar die zeggen alleen maar.: 'Wat doe jij nu weer?!' en dan geef ik altijd van die domme opmerkingen, dat het zo'n afgang word! Als ik pas over een bananenschil ga vallen, zullen ze pas lachen. ><


    You'll never dream alone. <3

    geen idee,
    ik lig altijd zelf in een deuk tijdens het vertellen ervan zodat niemand het snapt, dan moet ik het 10x opnieuw vertellen totdat het niet meer grappig is! xd


    Als je maar een ananas hebt..

    geen idee,
    ik lig altijd zelf in een deuk tijdens het vertellen ervan zodat niemand het snapt, dan moet ik het 10x opnieuw vertellen totdat het niet meer grappig is! xd

    Ja, bij mij gebeurt ofwel dit ofwel omdat ik het niet grapig vertel! >< En da is echt zo irri!! ><


    You'll never dream alone. <3