• want ik steek geen vuurwerk af xD
    dus wie weet iets ?
    want ik moet eigenlijk een nieuwe riem halen maar ik wil niet op de fiets want dan word ik ebkogeld met rotjes door rotlui die denken dat se cool zijn dus ik blijf morgen denk ik maar binnen tot middernacht..


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Je kan ook je huis meenemen x'] ga je gwn met huis enal x'] wrm niet?


    JAA ! :D

    @Billicious
    mijn vrienden zijn haast allemaal op vakantie of gaan weg xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ Hsm 1hebik op dvd xD HSM2 staat op de harde schijf van mijn dvd speler. dat had je niet gedacht van mij eh ??
    Idd :X Ohja, je kan misschien inplaats van vuurwerk papier in de fik steken. Fikt harder en geeft meer licht ^^

    Kom bij mij,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kom bij mij,^^

    Nee Ivy. Ze komt al by my want wy gaan die site maken zodat jy modje kan spelen met ons ^^ XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)Idd :X Ohja, je kan misschien inplaats van vuurwerk papier in de fik steken. Fikt harder en geeft meer licht ^^


    of ik steek mijn hond in de fik [/so sielig ben ik nou ook weer niet o.o] maar das ook nog een idee

    @Ivy
    moet ik alweer nr buiten toe gheghe xD


    We can only learn to love by loving.

    gaa gewoon met vuurwerk gooien?
    Like ,niet afsteken maar gewoon op mensen gooien terwijl ze niet aan sijn X']


    Crack a bottle

    (...)
    Nee Ivy. Ze komt al by my want wy gaan die site maken zodat jy modje kan spelen met ons ^^ XD

    Wil ik dat wel..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NICOL! HET WORDT GEEN QUIZZLE OF QUIZZEL MAAR QUIZZIE XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    oeh die laatste trekt me toch wel heel erg aan xD

    @Enya
    ja man als ik dronken word ga ik dood xD naja mijn ma vermoord me dan dus dan ben ik dood

    @Annick
    ik lust geen oliebollen o.o

    @Prodigy
    ^^ oeh.. daar hadk nog niet eens aan gedahct [/voelt sich dom]

    Ik ben nu al dronken.

    (...)
    Wil ik dat wel..

    Naja. Siham en Char gaan ook modje spelen. En Joyce maybe ook XD (Alleen heb ik het haar nog niet verteld )


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NICOL! HET WORDT GEEN QUIZZLE OF QUIZZEL MAAR QUIZZIE XD

    Dude ,, jij kwam daar lkkr laat mee wnt siham begon daar over en ik soo drog: Ga ik een site maken met Rose en nicol??
    En dAn pas kom jij aan setten ,,jaa ,,sorry waren we je vergeten te vertellen >< Weetje hoe droog X']


    Crack a bottle

    Eh, ga binnen staan, en verveeld naar vuurwerk staan kijken;D Doe ik ook altijd, grote hekel aan vuurwerk ><
    Of.. Tja, Netlog/Quizlet/Msn/Wat dan ook :]


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)
    Dude ,, jij kwam daar lkkr laat mee wnt siham begon daar over en ik soo drog: Ga ik een site maken met Rose en nicol??
    En dAn pas kom jij aan setten ,,jaa ,,sorry waren we je vergeten te vertellen >< Weetje hoe droog X']

    ik dacht dat je het wist

    en QUIZZIE IS TOG OOK COOL xd

    en ik wil btw de heerseres over het forum zijn xP wnt het forum is cool als we een forum hebben rockt onse site 1000x so keihard


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Dude ,, jij kwam daar lkkr laat mee wnt siham begon daar over en ik soo drog: Ga ik een site maken met Rose en nicol??
    En dAn pas kom jij aan setten ,,jaa ,,sorry waren we je vergeten te vertellen >< Weetje hoe droog X']

    Dude, ik had geen tyd om het je te vertellen. En wanneer ik online was, was jy dat niet :Y)
    Dus ik vertelde het je daarnet XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Naja. Siham en Char gaan ook modje spelen. En Joyce maybe ook XD (Alleen heb ik het haar nog niet verteld )

    Dat word nog wat., Gheghwe daar komen geen leden op af jonge.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.