• En dat is serieus waar, de ene dag is het zo stijl dat het niet eens meer normaal lijkt en vanochtend was het weer krul, Pff, dan denk ik ook, kan ie het niet bij een haarstijl laten. En ik heb dus een badhairlife, het zit nooit goed, alleen maar tegen de tijd dat ik op bed ga, of in de vakantie, als bijna niemand het ziet.
    (huil)

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

(...)
    Proud, ik begin vlaams te begrijpen jongeh!

Woops, was dat dan typisch Vlaams ofzo? :'X
    Phàààà, fun :'D.

Tanya is de beste.

(...)
    Woops, was dat dan typisch Vlaams ofzo? :'X
    Phàààà, fun :'D.

Ambetant wel ja, maar ik begrijp het wel,^^

stijltang is de oplossing xp

Dat is altijd zoveel werk, ik laat dat enkel doen bij de kapper.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

das bij mij elke dag het zelfde

love is dead and dead is love

Mijn haar ligt altijd wel goed denk ik. Je moet de Schwarzkopf Perfect gebruiken om je haar te wassen, dan ligt het meestal wel goed.

Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

Ik ook, soms krult het zooo erg
    http://a69.ac-images.myspacecdn.com/images01/11/l_e33d70b2fece8f9b7a0d1a6ed5f14594.jpg
    zoals daar, endan later is het stijl .___.

I don't need words to feel those lips.

Ik ook, soms krult het zooo erg
    http://a69.ac-images.myspacecdn.com/images01/11/l_e33d70b2fece8f9b7a0d1a6ed5f14594.jpg
    zoals daar, endan later is het stijl .___.

Hmhm, dat is bij mij dus ook zo,

Heb ik ook vaak. Vorige week zag het nog oké uit, maar nu lijkt het net alsof ik mijn haar te vaak stijl =.= tis net stro

Heb ik ook. De ene keer lijkt het heel dik en vol en de andere keer soepel met slag >.<

No growth of the heart is ever a waste

waar ken ik dat tog van? join the club.. ;]

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Mag ik de club joinen?

-

Dus vindt bijna iedereen dat zn haar nooit goed zit? Da's wel handig, want dan lopen we dus allemaal zowat elke dag rond met een BadHairDay en zijn ontplofte kapsels enzo gwn heel normaal. ['x

Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

Dus vindt bijna iedereen dat zn haar nooit goed zit? Da's wel handig, want dan lopen we dus allemaal zowat elke dag rond met een BadHairDay. ['x

Neen, mijn haar ligt meestal wel goed. Alleen is die de ene dag plat, de andere wild.

-

(...)

Neen, mijn haar ligt meestal wel goed. Alleen is die de ene dag plat, de andere wild.

Ja,Mijn haar ligt meestal ook wel goed nadat ik er een bus mousse in heb gegooid. En anders doe ik het in 'n staart.

Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

dat heb ik ook veel voor , bij mij staat men frou altijd rechtomhoog =S wat helpt is je waßen haar drogen en dan in model brengen dat helpt bij mij toch :D