(...)
wat doe gij als ge in een dip of liefdesverdriet hebt? eten hé als zij nu een heel slecht verleden ofz gehad je kan het nooit weten hé.
nou geloof me ik heb zat meegemaakt. dus ga me niet zegge dat ik dat niet weet..
en als ik in een dip zit eet ik niet eens.. krijg ik amper door me strot dus is geen excuus
Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
nou geloof me ik heb zat meegemaakt. dus ga me niet zegge dat ik dat niet weet..
en als ik in een dip zit eet ik niet eens.. krijg ik amper door me strot dus is geen excuus
hm zo doe jij het maar er zijn er wel die zich volpropen.
Nou weetje? Da's héél makkelijk gezegd enzoo maar dat meisje kan een ziekte hebben of zoals een meisje van 15 die evengroot+oud is als mijn zus en zeker 4 keer zoveel weegt: Datmeisje doet het om haar verdriet te vergeten, zoveel eten. Misschien doet deze het ook, of ze heeft een ziekte.
En bij mij dan. Tsjhaa ik vind mezelf dik en dáár kan niemand iets aan veranderen. Da's allemaal de schuld van een dokter. Die zei héél bot en kortaf tegen mij; Je kampt met overgewicht. Dan ga je dat zeker geloven, believe me. Jy hebt een perfect figuur als vele onder ons maar sommige hier zijn nu eenmaal dik en kunnen daar niets aan doen, zoals ik. Ik probeer alles eraan te doen: Niet snoepen, water drinken etc maar niets helpt. Het zit gewoon in mijn aard. I have to deal with it.