• Ten 1e:
    Sims 3 komt uit op 19 Feb. 2009. Kijk op Youtube voor de trailer (Geen zin om op te zoeken, is met veel andere dingen bezig XD)
    Ten 2e mijn vraag:

    Kun je Sims 2 ook ZONDER CD spelen? Of moet dat? En als je het zonder kan spelen, kun je dan iets niet gebruiken bij de Sims?


    I live for the applause, you will die for it.

    ^^ ja dat kan xP
    en alles doet het dan.. ?
    bij mij tenminste


    We can only learn to love by loving.

    ten 1ste ja wist ik. tof man. En ten tweede.. nee. kan niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik kan de sims 2 niet zonder cd spelen, als ik het dan toch aanklik krijg ik zo'n fantastische foutmelding¬¬


    I am an idiot, I move.

    Oke XD Een iemand zegt dat het kan zonder CD en de andere van niet. x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    als je er een uitbereidingspakket bovenop intstalleerd, heb je alleen de cd nodig van dat ding dat je als laatste geinstalleerd hebt.. o.o
    als je zoiets bedoeld?

    ten 1ste ja wist ik. tof man. En ten tweede.. nee. kan niet.

    Wél.
    Deze noob heeft hem gekraakt, weetjenog. :Y)

    Oew, sims 3, nicceee. :3
    Zover ik weet heb je gewoon een cd nodig.


    The economy is suffering, let it DIE!

    op de tweede vraag:
    Nee, want dan heb je geen stad, geen mogelijkheid om personages te maken enz.

    Hihi, ik heb de hele wikipedia dinges op Simsforum gelezen over de Sims 3 ;3
    Hij klinkt wel leuk^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hihi, ik heb de hele wikipedia dinges op Simsforum gelezen over de Sims 3 ;3
    Hij klinkt wel leuk^^
    Ik vrees eigenlijk dat hij gaat tegenvallen qua meubels =( maar voor de rest issie coewliejoewlie

    (...)Ik vrees eigenlijk dat hij gaat tegenvallen qua meubels =( maar voor de rest issie coewliejoewlie

    Ja, ik had op het simsforum een preview gezien van een mensje die iets had gewonnen ofzo x3
    En dat was echt heel vaag, dan had je zo'n rondje met allemaal kleuren end an kon je die meubel in alle kleuren van de regenboog veranderen ofzo o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, ik had op het simsforum een preview gezien van een mensje die iets had gewonnen ofzo x3
    En dat was echt heel vaag, dan had je zo'n rondje met allemaal kleuren end an kon je die meubel in alle kleuren van de regenboog veranderen ofzo o.O'
    das idd vaag

    Ik hoop wel dat ze er gelijk cheats bij geven om je diamant helder groen te houden en om geld te krijgen.

    Nu we De Sims 3 aan het ontwikkelen zijn, ben ik gaan spelen met de nieuwe 'Sim creëren'-optie. Ik moet bekennen dat ik er helemaal door gegrepen ben! Je kunt op de Willekeurig-knop klikken en Sims creëren met unieke persoonlijkheden en allemaal een verschillend uiterlijk. Het werkt hypnotisch om wezentjes te creëren met unieke lichamelijke en geestelijke eigenschappen. Ik heb zojuist een Sim gemaakt die een whizzkid is, bindingsproblemen heeft, makkelijk onder de indruk is en een hekel aan kunst heeft. Hij houdt van Zuid-Amerikaanse muziek, zijn favoriete eten is limoen-roomtaart en zijn favoriete kleur is turkoois. Al die mentale eigenschappen hebben invloed op de gamewereld.

    *Is benieuwd*

    Kun je sims downloaden:Y)


    Music is the new sex