• Nou, wij gingen voor de lol geesten oproepen. Tjha, beetje dom you know, maar we wilde het wel eens uitproberen. Nou het werkte, we kregen contact, we zaten in een donkere garage met z'n 5e met een kaarsje in het midden en een medalion. Nou het was allemaal al eng en spannend en toen begon een vriend raar te doen, er kwam schuim uit zijn mond en zijn ogen begonnen te draaien! We schrokken ons dood, ik had ergens gelezen dat als dat gebeurt met geesten oproepen dat je dan de hand van zo iemand in het water moet stoppen, dus ik ben als een gek water gaan halen en stopte zijn hand in dat bakje! Hij weer normaal, wist niet wat er gebeurt was (is geen grapje ofzo). Wij hadden allemaal eerst zo iets van ja dat doe je voor de grap, maar hij wist echt niks meer. Toen ging iemand een plan bedenken (nou geloof me, ik had er geen zin in), we zouden de geest oproepen die, die jongen bezeten had. Nou wij dus helemaal stil en in consentratie als ineens iemand op de deur klopt! Wij beginnen te gillen en stoten de kaars om, het doek vliegt in de fik en wij rennen allemaal weg. Die moeder blust gauw het vuur en bleek het uiteindelijk die vader dus te zijn T_T
    Maar het erge was dus wel dat die vader 3 kinderen aan het huilen had gemaakt omdat ze zo geschrokken waren. En ik zweer je ik dacht echt dat ik een hartaanval kreeg! En het doek stond dus ff in de fik, en heel hun huis rook naar brand!
    Ooit ook zo iets heftigs mee gemaakt?


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ja, een paar maanden terug begin ook iemand daarover en ineens zag heel Q geesten. =='

    Oo, dat is niet mijn bedoeling! :O


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)Haha grappig.. dus die jongen denkt nu iedere dag als hij opstaat.. Goh zal ik vandaag dood gaan? Ik ben benieuwd.. Nee joh, echt grappig.

    Die jongen heeft da ook niet serius genomen hoor, alle buiten die 5 minuten dan. we zijn nu 5 jaar later en hij staat er nog.


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Die jongen heeft da ook niet serius genomen hoor, alle buiten die 5 minuten dan. we zijn nu 5 jaar later en hij staat er nog.

    Misschien tijd om het te vertellen?


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Die jongen heeft da ook niet serius genomen hoor, alle buiten die 5 minuten dan. we zijn nu 5 jaar later en hij staat er nog.
    Als jij zegt dat iemand lijkbleek word.. vind hij dat niet grappig.. En jij kan niet in zijn hoofd kijken! Natuurlijk is hij er nog steeds, want jij verzon het. Maar alsof hij niet nog steeds met de gedachten loopt, het kan wel!


    Wie du mir, so ich dir.

    Brr.. Eng. Ik heb t nog nooit meegemaakt..


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    (...)Als jij zegt dat iemand lijkbleek word.. vind hij dat niet grappig.. En jij kan niet in zijn hoofd kijken! Natuurlijk is hij er nog steeds, want jij verzon het. Maar alsof hij niet nog steeds met de gedachten loopt, het kan wel!

    Die namidaag zijn er nog zo van die vragen gesteld, en dan moesten 2 personen hun handen op dat glas leggen. Bevoorbeeld;;"Gaat er binnenkort iets erg gebeuren?" en dan ging dat ook wil is naar 'Ja'. Heel dat halfuurtje waren zo van die dingen om te lachen. En dan was dat heel even van shitt, maar die avond was dan een fuif. En dachten mensen er niet meer aan. Duss.


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Die namidaag zijn er nog zo van die vragen gesteld, en dan moesten 2 personen hun handen op dat glas leggen. Bevoorbeeld;;"Gaat er binnenkort iets erg gebeuren?" en dan ging dat ook wil is naar 'Ja'. Heel dat halfuurtje waren zo van die dingen om te lachen. En dan was dat heel even van shitt, maar die avond was dan een fuif. En dachten mensen er niet meer aan. Duss.
    En leg me dan is uit waarom jou nu een schuldgevoel bekruipt en ik jou nog steeds niet geloof?


    Wie du mir, so ich dir.

    En nu begint de Geesten obsessie op Quizlet weer. =='

    Helaas wel TT.TT


    Mew <3

    (...) En leg me dan is uit waarom jou nu een schuldgevoel bekruipt en ik jou nog steeds niet geloof?

    Ik heb geen schultgevoel. --"


    We'll never be as young as we are tonight

    Mensjes keep it cool, okay?!


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ik heb geen schultgevoel. --"
    Nee klopt.. en ik heb geen invoelensvermogen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Mensjes keep it cool, okay?!
    Ja hoor ik ben zo koel als een ijsklontje.. want het vriest hier en het is hier koud.. Ik moest gewoon even mijn statement maken ;).


    Wie du mir, so ich dir.

    Okaay^^


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)Nee klopt.. en ik heb geen invoelensvermogen x]

    godd, wat is u probleem eigenlijk?


    We'll never be as young as we are tonight

    JE MOET NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT ZONDER PROFFESSIONELE BEGELEIDING GEESTEN OPROEPEN!!!
    Je hebt kans dat die bezeten jongen voor zijn leven achtervolgd zal worden!
    Het is nu dus misgegaan omdat je
    1. Geen respect of liefde toonde of
    2. Een boze geest hebt opgeroepen die enkel kwaad wil doen!
    en jij bent wel professioneel?

    ga toch fietsen jo --'
    volgens mij zouden ze dit topic best sluiten, of daar gaat iedereen weer met 'ik heb een geest gezien'


    We're all going to hell, and I am driving the bus