• Het is waar.. Tokio Hotel heeft lang geen nummer meer gereleased, ze komen bijna niet meer in de joepie, niet op tmf, geen nieuwe muziek videos meer, alleen concerten in Amerika.. misschien voor jullie niet maar Tokio Hotel slijt af.. Ik was ooit fan en ga nu niet zeggen dat ik een monsoon sletje ofzo ben want ik hield ook van hun minder bekende liedjes.. maar als je ook bij mijn soort hoort.. en je bent geen monsoon sletje.. schrijf een reactie.. maar geen reactie schrijven als je commentaar op deze topic hebt alleen als je het met me eens bent pls
    doeg waldo en daan (hoera)


    Take my hand tonight

    Doei Tokio Hotel, tot nooit meer. :')


    Sing the song of the stars for me.

    eerlijk gezegd boeit het me niet zo, als hun nieuwe cd komt zie ik wel weer^^


    I am an idiot, I move.

    TH slijt niet Af voor mij x]
    I don't Care ^^ ik vind ze nog altijd goed ^^


    Your Butt is Mine!

    TH slijt niet Af voor mij x]
    I don't Care ^^ ik vind ze nog altijd goed ^^

    idd!!

    Het is waar.. Tokio Hotel heeft lang geen nummer meer gereleased, ze komen bijna niet meer in de joepie,

    Dat komt omdat ze bezig zijn & omdat er niets te vertellen valt over ze.


    Sweet dreams will come true.

    TH slijt niet Af voor mij x]
    I don't Care ^^ ik vind ze nog altijd goed ^^
    Agree:Y)


    Sweet dreams will come true.

    Ik ben het met je eens. Ik luister het nog wel maar het word af en toe gewoon te veel hetzelfde. De liedjes lijken allemaal op elkaar en zijn bijna allemaal depressief. Ik word er GEK van dat ze met niets nieuws maken. TH is voor mij zo een beetje wel verleden tijd.


    Life is hard and then we die

    is al een topic over.