• ik ben van plan een nieuwe serie te maken, maar ik heb er toestemming van users voor nodig.

    mijn serie gaat over een meisje dat als een soort van geest door de series van anderen stapt. Je raad het al! Ik vraag aan de mensen of ze een pb willen sturen met daarin aanvraag om hun serie in de mijne te verwerken.

    voor de wantrouwige types, ik heb toestemming gevraagt aan een moderator, dus het is toegestaan. Zet hieronder of het een goed idee is.

    Ik denk niet dat er al iemand op het idee is gekomen om zo'n quizlet te maken, dus denk ik dat ik eens een keertje orgineel ben^^


    What would Emma do?

    Leuk bedacht hoor :D


    Follow just your own mellody

    Vind 't een goed idee, ga ook een PB sturen ;]


    Sweet dreams will come true.

    Dude, origineel man (:
    Ik heb al een PB gestuurd XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Super orgineel! En dan zet je in de uitleg hoe die serie heet waar ze door heen spookt en een link naar het eerste deel voor als ze geintreseerd zijn?


    Ik vind dat ook wel een leuk idee want misschien zitten er wel leuke series tussen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    ik heb 10 series die willen meedoen!!!!!(yeah)


    What would Emma do?

    wil je laten weten wanneer de eerste er is?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wil je laten weten wanneer de eerste er is?


    ik ben bezig met de proloog, die zal ik hier met een link zetten als hij af is, daarna begin ik bij de mensen die als eerst een pb hebben doorgestuurd.


    What would Emma do?

    (...)

    ik ben bezig met de proloog, die zal ik hier met een link zetten als hij af is, daarna begin ik bij de mensen die als eerst een pb hebben doorgestuurd.

    oke, is goed x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    ik ben bezig met de proloog, die zal ik hier met een link zetten als hij af is, daarna begin ik bij de mensen die als eerst een pb hebben doorgestuurd.
    ik ben benieuwd :]

    mm klinkt kewl.
    ik ben benieuwd =]


    i need you like a heart needs a beat.

    Overhip^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    http://www.quizlet.nl/quiz/261569/door-tijd-en-ruimte-proloog/


    hier is de proloog!!
    vanaf het deel daarna komt ze in die series van anderen terecht, ik moest toch wel uitleggen hoe ze daar terecht gekomen is zeker!^^


    What would Emma do?

    misschien is deze link beter;

    http://www.quizlet.nl/quiz/261569/door-tijd-en-ruimte-proloog/

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, dat is gaaff!!

    Leuk idee. _O_
    Alleen ik heb een ** serie, dus ja, met de mijne moet je niets (:
    xoxo'


    ok