• Ja, ik heb daar wat vraagjes over. Ik heb zwart haar naja geverfd dan en ik wil het ontkleuren weer naar blond. Weet iemand hoe duur dat is? Of je het zelf kan doen en welk goedje je daar voor nodigt hebt dat ben ik namelijk vergeten. En of ik het daarna nog kan bleken?

    loves Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetje,
    ik heb mijn haar nooit geverft.
    Oké, ja 1 x. :'D
    maar dat was, walgelijk :'D. dus ik heb geen idee, het spijt me.

    Weetje,
    ik heb mijn haar nooit geverft.
    Oké, ja 1 x. :'D
    maar dat was, walgelijk :'D. dus ik heb geen idee, het spijt me.

    Toch bedankt xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Toch bedankt xd'




    maar, misschien moet je kijken op een kappersite, ergens waar je woont? fzeu.
    of gewoon ergens binnen wandelen, en vragen hoe duur het is.

    je kunt je haar trg blond kleuren

    ik had dus blonde mèches laten zetten
    & nu gata mama mijn haar trg kastanjebruin verven


    I see sunset in your eyes

    (...)


    maar, misschien moet je kijken op een kappersite, ergens waar je woont? fzeu.
    of gewoon ergens binnen wandelen, en vragen hoe duur het is.

    Geen zin in :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    je kunt je haar trg blond kleuren

    ik had dus blonde mèches laten zetten
    & nu gaat mama mijn haar trg kastanjebruin verven


    Ja maar kijk blond en bruin kan maar van zwart naar blond niet moet ik eerst helemaal ontkleuren ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat dat heel moeilijk gaat zijn. Want ik zag ooit eens op tv dat iemand haar haar van roodachtig terug naar blond ontkleurde en haar haar brak gewoon af.


    It's all for you, my butterfly.

    Ik denk dat dat heel moeilijk gaat zijn. Want ik zag ooit eens op tv dat iemand haar haar van roodachtig terug naar blond ontkleurde en haar haar brak gewoon af.

    ;o nouw ik wi niet kaal worden maar ik heb wel vrij sterk haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik denk dat dat heel moeilijk gaat zijn. Want ik zag ooit eens op tv dat iemand haar haar van roodachtig terug naar blond ontkleurde en haar haar brak gewoon af.


    Making the band ? x'd


    -

    (...)

    Making the band ? x'd

    Jah =D


    It's all for you, my butterfly.

    Ik had het eerst ook ( bijna ) zwart en nu heb ik het weer blond, maar het gaan vaak nietin 1 keer, dus zal je het twee keer moeten blonderen dan, en daar kan je haar wel heel droog van worden, maar als je je haar goed verzorgt valt dat vast wel een beetje mee.
    Ik weet niet precies hoe duur dat het is maar 't lijkt me wel beter als je het bij een kapper laat doen, als het dhan fout gaat weet die er vast nog wel iets op te verzinnen zodat het weer goed komt.

    xx


    Fallen angels never die..

    HEE JE DOET MIJN IDEE [/Tog] wnt ik wou dat je blond werd sodat jij meer op mij leek ghegeh xP


    We can only learn to love by loving.

    Geen idee x']


    A. ikmisje.

    je kunt je haar trg blond kleuren

    ik had dus blonde mèches laten zetten
    & nu gata mama mijn haar trg kastanjebruin verven
    Dan krijg je knalrood haar

    (...)Dan krijg je knalrood haar
    cool xD


    We can only learn to love by loving.