Ik verlang opeens naar een braadworst(niet doordenken).
Wie heeft hier ook een vreetbui en wilt die delen?
-
27 dec 2008 - 11:1927 dec 2008 - 11:32
Ja, ik heb er nu ook last van. ._.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2008 - 11:33(...)Mijn pa zijn kerstpakkeet waren 8 bonbons, heb ik niet veel aan.
Maar ik zag shoarma in de koelkast dus dat ga ik gewoon stiekem klaarmaken
MAAK OK WAT VOOR MIJPeople who are meant to be together always find each other in the end.
27 dec 2008 - 11:33(...)
hahhaa, ik zal effe de zak opsturen
Doe dat, dan kan ik eindelijk eens iets lekkers eten^^If you had never come out of the blue, I would've stay
27 dec 2008 - 11:33(...)
gyros? ='D ken ik niet
ik vind dat shoarma er altijd zo vies uitziet;
kippengyros, das ook lekkah !27 dec 2008 - 11:3327 dec 2008 - 11:35(...)
Doe dat, dan kan ik eindelijk eens iets lekkers eten^^
das eens iets anders dan die suikerwaffels van jeI see sunset in your eyes
27 dec 2008 - 11:37Geesz wants fooooood.
Ik ga straks dik de supermarkt plunderen denk ik. :'D'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2008 - 11:37Geesz wants fooooood.
k ga dalijk gewoon naar een vriendin die hebben altijd heel veel chips daar haha ='D
Ik ga straks dik de supermarkt plunderen denk ik. :'D27 dec 2008 - 11:38Als ik ongesteld heb dan krijg ik echt vreetbuien man! Dat is echt heel ernstig :'] Dan werk ik echt vanalles naar binnen
http://ciinderella-.tumblr.com/
27 dec 2008 - 11:38(...)
das eens iets anders dan die suikerwaffels van je
Inderdaad, 'k ben die zo beuöIf you had never come out of the blue, I would've stay
27 dec 2008 - 11:39(...)
Inderdaad, 'k ben die zo beuö
hahahaa :d chips wordt je niet beu
die staat hier elke week dus (a)I see sunset in your eyes
27 dec 2008 - 11:41Als ik ongesteld heb dan krijg ik echt vreetbuien man! Dat is echt heel ernstig :'] Dan werk ik echt vanalles naar binnen
Anke is mede propper x3People who are meant to be together always find each other in the end.
27 dec 2008 - 11:43(...)k ga dalijk gewoon naar een vriendin die hebben altijd heel veel chips daar haha ='D
Vette misbruik van die vriendin eigenlijk, muja. :'D'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 dec 2008 - 11:43(...)
Anke is mede propper x3
als ik ongesteld ben heb ik altijd honger & ben ik vies lestigI see sunset in your eyes
27 dec 2008 - 11:43(...)
hahahaa :d chips wordt je niet beu
die staat hier elke week dus (a)
Wij hadden vorige week nog chips:Y)
Voor de rest wordt dat nooit gekocht eigenlijk..
en gisteren hadden we popcorn omdat met kerstmis moesten we naar een familiefeestje en ze hadden popcorn gekocht maar niemand buiten mij en mijn tweelingzus lusten dat dus hebben ze dat met ons meegegeven^^If you had never come out of the blue, I would've stay