• Dat je ook écht kan zoeken op gewóne quizjes. Er is al wel een Tokio Hotel filter, dat vind ik supper. Maar als ik willekeurige quizlet doe dan kom ik meestal uit op series, terwijl ik naar een gewone quiz wil. Dus dat je ook een aparte "willekeurige quizlet" knop hebt voor gewone quizen.
    Goed?
    x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik heb even die andere verwijderd, je had een dubbel-topic x'D


    when words fail, music speaks.

    ik heb even die andere verwijderd, je had een dubbel-topic x'D
    Oops, nóg een ding verkeerd!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Oops, nóg een ding verkeerd!

    x'D geeft niet


    when words fail, music speaks.

    Maar is het een goed id?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Jawel, maar ik denk dat er weinig mensen nog op zoek zijn naar normale quizzen,


    when words fail, music speaks.

    Ik snap het niet denk ik ? (A)


    Listen to what we're not saying..

    Goed idee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jep goed idee


    Life is hard and then we die

    Jawel, maar ik denk dat er weinig mensen nog op zoek zijn naar normale quizzen,
    Ik wel :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Een filter voor Alle quizen behalve Carlo
    kannewasser/Harry Potter/ Draco Malfidus/
    IEDEREEN VAN ZWEINSTEIN BEHALVE PATTY PARK,

    Omg x]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Jaa, dat vind ik wel een goede.


    blame the bully.

    Goed idee. :'D

    idd!
    dat gwn alle fanfiction dingen eruit gehaald worden (blijft vast niet zo heel veel over dan >_<)
    alleen wordt dat niet ontzettend moeilijk om uit te zoeken?


    I am an idiot, I move.

    goed idee. :3
    als je nou gewoon bij t maken van een quiz moet invullen of t een fanfiction is of niet..

    eh.......... (A)


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.