• Nee sorry voor de fans maar, zap maar es naar JIM. Het is echt niet mooi =O
    x

    Ik wil niet dat er hier ruzie komt om te beginnen. Anders laat ik het topic sluiten. Ik wil gewoon even melden dat ik het daar niet goed vind, ze kunnen een slechte dag hebben ofzo. Op de dinges waar ze idd wel goed.
    En TH kan wel goed live zingen:Y)


    Screw you guys, I'm going home!

    (...)

    en mijn broer ook x'D
    want heeel stiekem is die homo x'D [eig niet maarja x'D]


    Haha xD
    Mijn papa ook! Die zo, van bij die poster van de Joepie, ik wil de achterkant [/denk dubbelzinnig]

    (...)

    Haha xD
    Mijn papa ook! Die zo, van bij die poster van de Joepie, ik wil de achterkant [/denk dubbelzinnig]


    omg!! hoe erg x'D
    ja mijn papa ook want die zit de ganse dag jonas brothers te zeggen dusja x'D
    stiekem he staat heel mijn familie 's nachts op om op mijn posters te kwijlen tot ik 's morgens opsta!! ö


    You're a star in heaven.

    (...)

    omg!! hoe erg x'D
    ja mijn papa ook want die zit de ganse dag jonas brothers te zeggen dusja x'D
    stiekem he staat heel mijn familie 's nachts op om op mijn posters te kwijlen tot ik 's morgens opsta!! ö

    Haha xD
    Maar die zeggen altijd zo expres van die slechte dingen, en mijn mama denkt dat die over een halfjaar al gaan splitsen ><

    (...)
    Haha xD
    Maar die zeggen altijd zo expres van die slechte dingen, en mijn mama denkt dat die over een halfjaar al gaan splitsen ><


    ja en dan gaan ze zeker ook zo zorgen dat ze op papier geen broers meer zijn? --'
    toch niet x'D


    You're a star in heaven.

    JB vind ik zowieso helemaal niks.
    Sorry voor de Fans! :X


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    ja en dan gaan ze zeker ook zo zorgen dat ze op papier geen broers meer zijn? --'
    toch niet x'D


    Ja, maar volgens haar komt er in elk huishouden ruzie voor ><
    En ook iets over hun ego ofzoiets :|
    Maarja (:
    Die weet er gewoon niks van (A)

    (...)

    Ja, maar volgens haar komt er in elk huishouden ruzie voor ><
    En ook iets over hun ego ofzoiets :|
    Maarja (:
    Die weet er gewoon niks van (A)


    nee, typisch ouders --'


    You're a star in heaven.