• jaa, ze zijn hier aan het verbouwe en dus al van 8 u deze morge bezig met kloppen, boren en weet ik veel wat nog allemaal. om gek van te worde weetje --'

    + het is vakantie en dan wil ik uitslapen en als ik niet slaap tot ik vanzelf wakker word dan ben ik heel erg pissed en onuitstaanbaar


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    wooooh dat is lame dude


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ken het. Bij ons is er een man die gaat elke zondag klokslag 4 uur boren >.<

    AArgh verschrikkelijk!ö
    Hadden wij in Warschau, waren ze juist aan het hotel aan het verbouwen, met gevolg veel te veel lawaai, en soms liepen er van die werkdingens langs ons raam ><


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm kut >< kan je niet bij familie gaan logeren ofzo? ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    AArgh verschrikkelijk!ö
    Hadden wij in Warschau, waren ze juist aan het hotel aan het verbouwen, met gevolg veel te veel lawaai, en soms liepen er van die werkdingens langs ons raam ><
    wat een privacy joh =O


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Hmm kut >< kan je niet bij familie gaan logeren ofzo? ^^
    bij mijn oma zeker? dan word ik gek, die heeft geen computer ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik ken het. Bij ons is er een man die gaat elke zondag klokslag 4 uur boren >.<

    4 uur 's nachts toch niet? Anders aangeven voor nachtlawaai^^
    En als het middag is, ik weet niet of het in jullie gemeente geldt, maar in sommige alvast^^
    Op zondagnammidag mag je niet altijd (hangtr dus van gemeente tot gemeente af) lawaai maken met zo'n dingen^^ Dus dan moet die stoppen^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)wat een privacy joh =O

    Inderdad!ö
    Was verschrikkelijk, gelukkig zaten we daar maar 2 daagjes en deed ik altijd de gordijnen dicht^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Inderdad!ö
    Was verschrikkelijk, gelukkig zaten we daar maar 2 daagjes en deed ik altijd de gordijnen dicht^^
    lang leve de gordijnen _O_ uitvinding van de eeuw ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Arm kind (:


    Screw you guys, I'm going home!

    Buuh ik kan je beetje begrijpen. Ben al van kwart over acht op omdat onze poetsvrouw kwam enzoo --' Terwijl ik vannacht werd wakker gehouden door mijn kleine irritante zusje die bij mij wou liggen en dus met gevolg was ik klaarwakkeer zodat ik maar pas rond 4 uur half 5 goed in slaap was --"

    Dat zuigt. Wij hebben een hond die zodra de zon opgaat begint met blaffen en eindigt om een uurtje of 1 's nachts. Ik word er zo nijdig van...


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg... Dan ben ik de hele dag pissig.
    Mijn moeder heeft mij gisteren om 11:30 opgeroepen, Omdat men meter en opa kwamen, En ik had daar zo serieus geen zin in , Ben ik de hele dag slechtgehumeurd geweest. x]


    A. ikmisje.