• Ja kinderachtig i know, maar ik durf dus geen rotje aan te steken, en geen knaldraadje uit elkaar te trekken,.. Het enigste is dan een knalert op de grond gooien.^^
    Hoe kom ik hier vanaf,! Ik voel me zo kinderachtig.^^
    x3

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

eej beter bang dan overmoedig hea ;]

kbedoel voor het zelfde geld mis je een oog of een paar vingers..

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Ik ben er ook een beetje bang voor?

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

eej beter bang dan overmoedig hea ;]

kbedoel voor het zelfde geld mis je een oog of een paar vingers..

Indd, beter bang dan leffig [/ofzo]
    Like: ik heb er echt schijt aan, en dat wil ik eigenlijk afleren O.o Want ik steek astronautjes af en hou ze in m'n hand, en m'n oom die steekt vuurpijlen af, en ja, hij houdt het in zijn hand O.o
    x.

ok

Ohh.. Ik ben ook bang vr vuurwerk , Maar dan vooral voor die luide knallen x)

A. ikmisje.

(...)
    Indd, beter bang dan leffig [/ofzo]
    Like: ik heb er echt schijt aan, en dat wil ik eigenlijk afleren O.o Want ik steek astronautjes af en hou ze in m'n hand, en m'n oom die steekt vuurpijlen af, en ja, hij houdt het in zijn hand O.o
    x.

Wilie dood ofzo.

ik haat vuurwerk. dus ik kan je niet echt helpen. ik gooi elk jaar een rotje in mijn broers nek en ik wil niet dat hem wat overkomt dus dit jaar heb ik geen vuurwerk.

We can only learn to love by loving.

Ik ben niet bang voor rotjes maar bijvoorbeeld wel voor vuurpijlen ofzo. Maar ik ben nog banger voor de aansteker dan voor het vuurwerk. Dit jaar ga ik niet meer bang zijn.

Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

ik haat vuurwerk. dus ik kan je niet echt helpen. ik gooi elk jaar een rotje in mijn broers nek en ik wil niet dat hem wat overkomt dus dit jaar heb ik geen vuurwerk.

Dat jou broer nog niet dood is,..^^

(...)
    Wilie dood ofzo.

Waaaaah.:')
    Of ik dood wil? Nee. En ik weet ook niet waarom ik het doe O.o
    x

ok