Nou dus wie heeft er allemaal lief ? - ja / nee °NEE° -Naam °/° -Leeftijd °/° - hoe land al °/° -Ooit gehad °NEE ! °
All was well.
ja / nee NEE -Naam Onzichtbarekees -Leeftijd Onbekend - hoe land al EeuwigxD -Ooit gehad Ja.
We can only learn to love by loving.
ja / nee °ja° -Naam °Ryan° -Leeftijd °16° - hoe land al °drie maanden° -Ooit gehad °ben de tel kwijt°
Girls love Ben&jerry's more then you.
- ja -minthe -12 - 4 of 3 maande..ok 4 maande
Imperfection Is Beautiful
- ja / nee Nee. -Naam - -Leeftijd - - hoe land al - -Ooit gehad In groep 3, maar vind niet dat dat telt.
Sweet dreams will come true.
- ja / nee -Naam -Leeftijd - hoe land al -Ooit gehad: Weet ik eigenlijk niet sommige zeggn van wel maar dan ben ikdie jonge vergeten
Don’t waste your feelings and your hopes on love
- ja / nee °ja ^^° -Naam °Ana ° -Leeftijd °14 ^^° - hoe lang al °12 januari is dat al 2 maanden ^^°
We're all going to hell, and I am driving the bus
- ja / nee °Jaws.° -Naam °Matthijs <33° -Leeftijd °16, 25 januari 17° - hoe land al °Nederland Bijna 2 maanden° -Ooit gehad °Dunno.°
Mew <3
Nee, geen lief == Bijna eigenlijk Jhaa al ghad ^^
Gilles (ll)
- ja / nee: Nop -Naam:/ -Leeftijd:/ -hoe lang al:/ -Ooit gehad: Jaa ^^
Your Butt is Mine!
- ja - Anouk - 13 bijna 14 - Vandaag precies 1 maand - Wat bedoel je met ooit gehad?? [/dom]
You'll never dream alone. <3
Heel simpel, mijn antwoord is een nee x'D
If you had never come out of the blue, I would've stay
- ja / nee °Nee° -Naam °-° -Leeftijd °-° - hoe land al °-° -Ooit gehad °Ja, had er 2, bijna 3, maar de laatste gebruikte me, dus wil op dit moment ook geen boyfriend ='( °
Maybe part of loving is learning to let go...
- ja / nee °NEE° -Naam °Samantha° -Leeftijd °16° - hoe lang al °langste en enigste verkering duurde 2 jaar° -Ooit gehad °jups°
No growth of the heart is ever a waste
nope ^^
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
ooit gehad? euhm ja maar ni dak al TZ gedaan hb ofzo daarvoor was ik toen nog te jong & die ander was internet dusjah ga nogal moeilijk hè ^^