• okay kga de situatie zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

    ik heb dus een liefje; Ana, die ik héél graag zie. maar nu heeft mijn vroegere crush, Laura mij meegevraagd naar de bioscoop. ik heb er al met mijn meisje over gepraat. maar ik vertrouw mezelf niet echt helemaal :o
    kbedoel, ik heb ng mt laura gewild, nu heb ik iemand die ik heel erg graag zie, maar is het niet erg riskant om met laura naar de cinema te gaan? die gevoelens kunne terugkome, en dat zit ik diep in de puree, want ik wil mijn schat niet kwijt :S aan de andere kant vind k het wel leuk om es met mijn bestie [laura dus] naar de cinema te gaan.. maar kben bang voor mezelf,
    en Ana is ook bang, omdat ze weet dat ze me aan Laura gemakkelijk kwijt kan raken.. maar ik wil Ana niet kwijt jom. Kben nu al meer dan 6 weke same mt haar, en klaat ze nu ni meer gaan. ma kbn bang voor wat er gebeurt alsk met laura naar de bioscoop ga, jo

    naja. snap je het een beetje? XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Hmm Lesbisch ? ^-^
    Leuk ! =)
    En meisje ga gewoon als je zo hard van Ana houdt dan ga je haar zeker niet verliezen ! ._.


    x. <3 Have Fun


    All was well.

    Lesbisch? Stoerr!! ik respecteer dat :'D
    Als ik jou was zou ik dneken: Hou ik echt zo veel van haar dat niemand daar tussen kan komen? En als je twijfelt moet je het natuurlijk niet doen.'

    eeyy,,
    ik vind het heel goed dat je durft te zeggen dat je lesbisch ben! dat respecteer ik ook!
    maar weet je ook misschien waarom Laura je mee vraagt naar de cinema? Als jij een gevoel hebt dat ze iets van plan is of dat je het gevoel hebt dat je jezelf niet vertrouwd neem dan je vriendin mee en maak dan een leuke meidedag. Misschien mag Laura dan wel jaloers zijn op jullie 2,het is en blijft je vriedinnetje en zij moet dat maar begrijpen!
    Je kan natuurlijk ook met z'n 3e een goed gesprek over hebben,dan zal het vast en zeker een stuk beter gaan..

    veel suc-6 meis.

    Kan je Ana gewoon niet mee vragen?
    Of iemand anders?

    uhm gewoon je gevoel volgen..! meid..


    Some angels have no wings.

    Ik zou des noods iemand meevragen. Maar waarom vertrouwt je vriendin je niet? In relaties gaat het juist om vertrouwen, als ik me niet vergis.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou des noods iemand meevragen. Maar waarom vertrouwt je vriendin je niet? In relaties gaat het juist om vertrouwen, als ik me niet vergis.

    Ik denk omdat ze al eens met Laura heeft gehad of omdat ze misschien Laura ook kent en dat ze weet hoe zij in elkaar zit.

    (...)
    Ik denk omdat ze al eens met Laura heeft gehad of omdat ze misschien Laura ook kent en dat ze weet hoe zij in elkaar zit.


    Zou best kunnen, ja. Maar mijn vriendin vertrouwt mij wel als ik met een ex naar de bios of wat anders ga. o-o Naja, elke relatie is anders. [:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Ik denk omdat ze al eens met Laura heeft gehad of omdat ze misschien Laura ook kent en dat ze weet hoe zij in elkaar zit.

    Je bent verkeerd. Abby is verliefd geweest op Laura. En Ana is bang dat Abby misschien terug gevoelns zal gaan krijgen voor Laura.

    (...)
    Je bent verkeerd. Abby is verliefd geweest op Laura. En Ana is bang dat Abby misschien terug gevoelns zal gaan krijgen voor Laura.


    ja oke dat snap ik. Maar als ze daar bang voor is kan ze het beste gewoon niet gaan.

    as jongen is t moeilijk he ik zou zegge doe niet, als je gelukkig ben met je vriendin nu, maar zij moet je ook wel vertrouwen anders is het ook nix. dus je kan ook gewoon gaan.
    kijke of het een leuke film is