• Ik was vanavond op msn met m'n crush aan het praten. Ik vroeg of ie volgend jaar met oud&nieuw bij ons kwam, want de overburen van een vriendin van me zijn elk jaar gestoord met vuurwerk. En in 2010 word dat echt gekkenwerk daar. Ik zal het even laten zien;

    Ik; Ik eis dat je volgend jaar hier komt x'D
    Hij; Maar dan zitten we misschien niet meer bij elkaar in de klas
    Ik; Maar we gaan toch wel met elkaar om enzo?
    Hij; Mijn moeder solliciteerd voor een baan in Friesland, misschien
    Ik; :|
    Hij; Misschien he
    Ik; Wie weten dit allemaal al uit de klas?
    Hij; Alleen jij

    NEE! Ik wil echt niet dat ie naar Friesland gaat verhuizen.. Sorry dit moest ik even kwijt.


    a figment of your imagination

    Tja, je kan er niks tegen doen. Maar idd, het is erg k*t. En waarom kan hij dit jaar niet naar jou toekomen?

    Hij gaat al met vrienden oud&nieuw vieren, en ik ga al met vriendinnen^^ Maar ik hoop dat hij niet hoeft te verhuizen =O


    a figment of your imagination

    waar gaat ie dan wonen??
    (ik woon in friesland)

    mja daar kan je niks aan doen btw miss is het wel leuk zo'n lange afstandrelatie xd

    [/slaatnergensop]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dat weet ik niet. Volgens mij weet ie het zelf ook nog niet. Maar zijn moeder solliciteerd misschien voor directrice van een basisschool.


    a figment of your imagination

    Das kut .__.
    Mijn crush/vriendje woont helemaal in Noord Brabant en ik in Zuid Holland.. Ik ken 'm via internet en ik heb 'm pas een keer gezien ö. Maargoed, maandag ga ik hem weer zien [a].
    Maargoed, we hadden 't over jou, succes, ofzo ö


    I don't need words to feel those lips.

    laat zen moeder gaan en hou hem hier of ga mee naar friesland