BF BILL!
naam: Kirsten
Leeftijd: 17 jaar
Loves: uitgaan, vrienden, dansen, muziek luisteren/maken
Hates: spinnen, arrogante mensen & mensen met een groot ego, ruzie
Tekstje:
Hallo Iedereen,
Ik ben dus Kirsten en ben 17 jaar. Ik heb bruin haar en bruin/grijze ogen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik lief, zachtaardig, gevoelig, een steun en toch een tikkeltje eigenwijs ben. Ook weet ik wel van mezelf dat ik heel erg koppig ben, dat is dan een van mijn negatieve kantjes. Verder woon ik nog altijd bij mijn ouders en mijn zusje en broer. Maarja, echt erg vind ik het niet. Mijn broer is heel erg beschermend, ik hou echt van mijn familie. Mijn beste vriend is Bill, mijn echte steun en toeverlaat. We praten echt over alles; over onze problemen, hoe we onze toekomst zien en echt nog veel meer. Tom, zijn broer vind ik wat minder. Een echte player, en ja, een loser. Het enige wat hij doet is meisjes keuren en naar hun kont staren. Ochja, wat doe ik er aan hé? ^^ Ik doe de laatste tijd mee aan een project om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor arme kindjes in Afrika. Ja, ik steun echt veel zo'n projecten en stel me veel op als vrijwilliger. Daardoor reis ik eigenlijk wel nog wat af. Ik hou van reizen en dan vooral met vriendinnen. Lekker luieren aan het zwembad. De winter heeft mijn hartje gestolen. Het witte deken die alles beschermd, die alles gezellig maakt. Man, wat hou ik daarvan! Ik haat spinnen en arrogante mensen met een groot ego. Mensen zoals Tom eigenlijk, die heeft echt zo'n ego! Maaruh, verder is mijn leven niet echt boeien? En als er nog iets is, vraag het me gewoon ofso ^^ Doeii! <33.
Foto:http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/080227/30-under-30/kristen-stewart_l.jpg
Info komt! x
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right