• Het gaat over een meisje Megan, dat vroeger een koppel was met dé Bill Kaulitz. Bill moest telkens meer naar Amerika en Megan vond dit alles behalve leuk, omdat ze nooit mee mocht, en hem missen deed veel te veel pijn! Toen Bill terug kwam van Amerika verwende Bill Megan.. *doordenken* Maar de dag erna moest ill voor 2 jaar na Amerika.. Megan was het zat om die pijn te moeten dragen, en had het dus uitgemaakt. En zo vertrok Bill met een gebroken hart naar Amerika. Megan ontdekte ondertussen dat ze zwanger was, van Bill.. Het kind werd geboren, en is intussen al 1 jaar.. Megan wilt Bill zien om het hem te vertellen, en gaat dus naar Amerika.. Maar wanneer het kind Bill ziet, en Bill zijn eigen zoon wilt aanraken.. Begint Damian (de zoon van Bill en Megan) te zweven..


    Weet er iemand ideetjes?? Liefst een korte maar pakkende titel! :)

    [TH]He's our connection
    Vinden jullie die goed genoeg?
    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Ik zeg maar niets.


    Life is hard and then we die

    Ik zeg maar niets.


    Waarom niet? Ik wil gewoon je mening weten..


    You'll never dream alone. <3

    No offence, maar dit idee komt me vrij bekend voor?
    Geen idee vanwaar. (:

    (...)

    Waarom niet? Ik wil gewoon je mening weten..
    Oke, maar dan moet je niet boos worden =P Ik vind het zéer standaard.


    Life is hard and then we die

    zweven??


    live your own life

    (...) Oke, maar dan moet je niet boos worden =P Ik vind het zéer standaard.


    Ik ben niet boos hoor, ik vind het best zolang je maar je mening zegt! ;)


    You'll never dream alone. <3

    zweven??


    Juaa, het is een fantasie verhaal snapie? En er is iets met dat kind waarom hij zweeft, maar daarvoor zal je de quiz moeten maken!xD


    You'll never dream alone. <3

    No offence, maar dit idee komt me vrij bekend voor?
    Geen idee vanwaar. (:


    Ik heb hier al ooit es een topic voor geopent, of het wel een goed idee was. En nu ben ik aan twijfelen voor de titel.. Misschien kwam het idee daarom beend voor??


    You'll never dream alone. <3