• Poppen,Clowns,Hun nep-zusje,Geesten,De duim van Jimi Blue,WIlson Gonzales, SIham's geluidjes, Pijn,EENDEN!!LIKE DIE SIJN TE ENG,Het donker xD,BlueBell wnt die snijd mijn litteken open,Die andere gast die altijd snachts in mijn kamer staat,Billina,Reclame,Henk,Henk's broertje,

    En als me nog iets te binnen schiet schrijfk het derbij xD

    Wat doe ik als ik iets van die dingen zie??
    GIllen ^^ En als je me kent weetje hoe irritant mij gil is en dattie mensen doof maakt X']
    EN als ik Eenden zie ,, Bn je me kwijt wnt dan set ik het op een lopenx'D Dan hb je me nog nooit so snel sien rennen man O.o


    EN waar zijn mensen zowel bang voor?? (A)


    Crack a bottle

    Nou, ik de ZoezOE Aliënkoningin ben bang voor clowns, geesten, eenden ook. En dats it.

    oor jouw Liteken,, dus ik wouw hem weg hallen [a], CLWONS'S,, die Pop/Clown/Ding op 3wieler uit Saw,, Mieren, Vogels, Poppen,, Porselijne meisjes moppen met die mooie jurkjes en oogen, Eenden, Bill, Posters, Georg!!, CLOWN'S, donker, Mijn beereKnuffeltje, die ik an mijn Papa heb gekregen, Tristan, de Koelkast, Alleen thuis zijn, Mijn papa's Wc! Die uit zigzelf doortrekt, CLOWN'S en nog veeeeel meer. dat ik het vergeten ben..


    Dunno ><

    IKE wil ook SPECIAALE Alien zijn!!!!!


    Dunno ><

    Eenden,clowns,Poppen[You Know],Spinnen,mijn kamer in het donker,de geest onder mijn bed waarover ik droom,nachtmerries.


    We can only learn to love by loving.

    spinnen dn ga ik gillen en dn ren ik weg
    en ik kan niej goe loopn ma dn gaa et wl hoowr xP
    er zijn ng nn paar dingn ma da gaak nuj niej aan jundr neus hangn xD


    live your own life