• Heey,
    ik zit dus met een probleem,
    ik durf het tegen niemand te zeggen althans,
    Ik ehb het alleen me zus vertelt en ze maakt zich nu zorgen.
    Ik hoor alleen maar stemmen door em hoofd.
    Ik zie telkens schaduwen van mensen,
    Soms krijg ik koude rillingen over mijn rug.
    ik vind dit niet meer leuk wat is dit ???
    Help Please !!!?
    xx

    Vroeger had ik een stem in mijn hoofd. Die telkens zei tegen mij dat ik zelfmoord moest plegen enzo,die stem kwam als er iets in de buurt was wat dodelijk kon zijn,bijvoorbeeld een ring,oorbel..vooral kleine dingen dien makkelijk door te slikken zijn enzo,ik vond het heel eng maar ben nu er nu vanaf. misschien klinkt dit dom maar ik ben er van af geraakt toen ik ging bidden voor God.

    arme Roxy <3
    sorry liefesgat ik kan je er niet mee helpen heb er weinig/geen ervaring mee..


    when words fail, music speaks.

    Ik had dat vroeger, toen ik klein was.. Ik hoorde telkens een man spreken, njah.. spreken, hij brabbelde. Dat geuid kwam nergens vandaag, het zat gewoon in mijn hoofd.. Ik was echt bang, want ik zat er zo'n 3 jaar mee opgescheept.. En telkens zag ik iets bewegen, maar het was niets. Of ik hoorde dingen die omvielen, maar er viel niets om.. Bij mij is het later weg gegaan. Ik hoop dat het bij jouw ook weg gaat, want dat is echt wel eng! :|

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Da lijkt mij eigenlijk wel kei chill ze x3

    Wie weet hebt gij de gaven te communiceren met geesten ofzo :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Uhm.
    Ik heb een soort 'ziekte.' dan zie ik mensen staan, die belangrijk zijn- voor mij staan. maar terwijl ze er dan helemaal niet staan! of, ik hoor ze zingen/praten/roepen/schreeuwen. doodeng, maar ik ben er voor naar de dokter geweest, en de dokter zei dat het gewoon was dat ik té bezorgd om ze was.
    ik heb like, niet hetzelfde als jou. maar ik heb ergens gehoord- en soms werkt het bij mij ook- dat je gewoon moet vragen of ze weg willen gaan xD'

    ;d<3

    Ik denk jaah ook egt dat je naar een medium moet gaan...
    Die kan je helpen...
    Maa ik zou er dan ook goed met je zus over praten wat je moet doen. En als je dat durftt moet je eigenlijk ook je ouders inlichten en vragen wat je moet doen. Want vroeg of laat komen ze het wel te weten.
    Want las je naar een medium gaat dan weet ik wel zeker dat die het aan je ouders moet vertellen en anders komen ze er wel een keer achter door je gedrag...
    ik bedoel niet doordat je je raar gedraagt maar in hun ogen miss wel en dat ze zich dan tog gaan afvragen wat er met je is en je gaan 'uithoren' of je zus

    Mn vriendin zei een keer;
    Dat geesten bestaan, goede geesten en slechte geesten. Die slechte geesten horen vaker je naam, als je moeder/vader je roept. Ze herkennen dan je naam en proberen net de stem op te zetten van je moeder/vader. En een keer was er een vrouw in Suriname, die haar naam vaker hoorde, dus ze ging even kijken. Die vrouw werd toen vermoord door een slechte geest. Niemand moet je naam roepen in het donker. En als je je namen tóch hoort en je vertrouwt het niet, dan moet je citroenstukjes zetten bij de plekken waar je je naam hoort.. Mijn vriendin's moeder hoorde haar naam ook, dus zetten ze citroenstukjes bij de plekken en de slechte geesten verdreven. Maar kwwet niet of het hier mee te maken had, in ieder geval zoals deze mensen ookal zeggen; Ga naar een medium, een betrouwbare ook. Ik ken wel een vrouw die jouw zou kunnen helpen, ze weet veel van dat soort af. Maarjah, moeilijk te bereiken en die shit.

    ik heb dat ook wel is, zelfs als ik slaap word ik er dor achtervolgt het werd zelfs een keer zo erg dat het net voelde alsof er iemand boven op me lach...
    ik vertelde dat ik die dingen allemaal zag en voeld en hoorde enz. en toen hadden men ouders me naar een mevrouw gestuurd die met mij ging praten en nu heb ik er geen last meer vn ^^
    gewoon zeggen tegen je ouders die kunnen je altijd helpen, bij mij hielp het ook ^^

    ik wil niet naar een medium..
    Gister avond weer.
    Bij mijn spiegel zit steeds een meisje.
    Ze kijkt em eng ana en roept.
    HELP DAN !!
    ik dnek dta het meisje in mijn kamer is overleden.
    Mijn huis is van 185O.
    Eng egt eng

    ik wil niet naar een medium..
    Gister avond weer.
    Bij mijn spiegel zit steeds een meisje.
    Ze kijkt em eng ana en roept.
    HELP DAN !!
    ik dnek dta het meisje in mijn kamer is overleden.
    Mijn huis is van 185O.
    Eng egt eng

    Ooit al de film "The Sixth Sence" gezien?


    Dit lijkt daar vet hard op Oo


    We'll never be as young as we are tonight

    ik hoorde ergens dat : als je stemmen in je hoofd hoord dat er dna geesten in je proberen te komen ofso :O die je dna willen gek maken ofso O_<

    ik denk dat je naar ene medium moet gaan :O

    Ik ben het met Patricia eens, je moet denk ik naar een Medium. Die is de enige die je kan helpen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb een vriendin die vroeger ook geesten zag enzo maar zei dacht elke dag 5min ofso aan dat ze die niet kon zien en dat ze dat maar dacht en later kon ze ze ook niet meer zien
    ik weet het niet zeker maar mischien helpt het
    xx


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Schizofrenie?
    Ik zou iig naar professionele hulp gaan...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ut sinds jua al ff :P
    Best fun, maar ook wel héél erg,
    Ik heb zo vaak héél lang geweend de eerste keer was dat ik droomde dat mijn moeke & vake's huis (groot ouders hebben een villa) aan het afbranden was.
    De volgende dag zei mn moeder dat er een huis was afgebrand en ik vroeg waarom mijn broer in m'n dubbel bed lag m'n groot ouders lagen in zijn kamer, ik dacht dat het mijn schuld was,
    Dan met die bommen in Londen heb ik dat ook gedroomd,
    M'n moeder en ik hebben vaak ook zo'n dromen samen :S
    Ik weet soms hoe mensen dood gaan bv. een jongen uit m'n klas gaat zichzelf later ophangen... :S
    Soms is het echt héél eng maar ik ben nooit alleen dus jua.
    Beetje gezelschap heb ik dan nog maar niet echt voor andere :S

    geen idee zeg t eens tegen je oudrs fzu?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.