• ik had weer is ruzie gisteravond met mijn moeder ;l en nu heb ik 4 nieuwe blauwe plekken erbij . thx mam had ik echt nodig. ;l waarom ? omdat ik ruzie had met mijn broer en zij begon zich ermee te bemoeien. ik noemde haar een rotwijf omdat ik zo kwaad was en pats ja horo ik had al een paar meppen te pakken. dus ik wou naar mijn kamer gaan maar zij hield em tegen en kneep keihard in mijn armen en pas toen ik begon te janken liet ze me gaan ;l en toen heb ik tot 10 uur s'avonds in mijn bed gelegen sitten janken en me kloten sitten te voelen omdat mijn ma de laatste tijd mij weer steeds vaker wil slaan ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Idd, zou beter moeten weten. Als ik uitgescholden word - door wie dan ook - kan diegene een scheldwoord terugverwachten. Ja, ik ben geleerd dat ik respect moet hebben voor mijn ouders. Maar wat als mijn ouders geen respect voor mij hebben? Dan wordt het lastig. Wie de bal kaatst kan 'm terugverwachten. Toen ik jonger was (jaar of 9) werd ik ook geslagen, met de riem als ik niet meewerkte. Toen ik een jaar of 12 was was ik sterk genoeg om me te verweren. Ja, ik was een rotkind. Ik was koppig en wilde niet snel toegeven. Maar slaan als wanhoopsdaad om de orde terug te krijgen vind ik te ver gaan!

    Auuwwhh.Ik haat het om dat te horen.Je moet blij zijn als je zo'n leuke ouders hebt zoals de mijne.Maar ik heb weer gelijk.(A)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Auuwwhh.Ik haat het om dat te horen.Je moet blij zijn als je zo'n leuke ouders hebt zoals de mijne.Maar ik heb weer gelijk.(A)

    Dat stadium is allang afgesloten hoor. :]
    Echt heel erge ruzies ontstaan bij mij nu zelden en als het wel gebeurt ben ik meestal te vinden in mijn kamer want conflicten daar wordt niemand blijer op. Ik heb geleerd om dat uit te weg te gaan, hoewel het niet altijd gaat helaas..


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Dat stadium is allang afgesloten hoor. :]
    Echt heel erge ruzies ontstaan bij mij nu zelden en als het wel gebeurt ben ik meestal te vinden in mijn kamer want conflicten daar wordt niemand blijer op. Ik heb geleerd om dat uit te weg te gaan, hoewel het niet altijd gaat helaas..

    Inderdaad.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Dat stadium is allang afgesloten hoor. :]
    Echt heel erge ruzies ontstaan bij mij nu zelden en als het wel gebeurt ben ik meestal te vinden in mijn kamer want conflicten daar wordt niemand blijer op. Ik heb geleerd om dat uit te weg te gaan, hoewel het niet altijd gaat helaas..


    Dat heb ik ook.
    Nu ze me weer vertrouwen mag ik alles weer wat ik wil(A) maar soms nog wel is ruzie, maar dat heeft iedereen wel denk ik, zo wel raar zijn als je in de puberteit geen ruzie hebt af en toe.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ohh... Wat erg vr je '

    *geeft je een hele grote en dikke Hug*

    Voel je je nu al wat beter ?? ^^.

    Nouja.. Ik vind het gwn kindermishandeling, En als je erover wil praten , Ik ben er vr je Ofssoo .. x3.


    A. ikmisje.

    Je moeder uitschelden is ook niet heel erg slim, ofzo =='


    Dat geeft haar nog niet het recht om te slaan?

    Btw, verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nicol o_o.

    Dat is echt erg maar aan medelijden heb je niks. Je moeder uitschelden is ook niet slim maar zij hoort beter te weten. ze mag je niet slaan ook niet omdat je haar uitscheld. Mijn moeder slaat me ook niet als ik er vertel dat ik er een kut wijf vind of dat ik der haat. Meisje ik ben der voor je wil je praten stuur maar een pb misschien kom ik vanavond wel op msn.!<3

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ;O Wat erg.

    Ik heb ook altijd zoo vaak ruzie met men ouders. Zij slaat me ook dan =( En dan heb ik weer blauwe plekken der bij.


    rise and fall of my pants

    iedere keer wanneer ik mn ma uitscheld..
    krijg ik straf.. xD
    dat doe ik duz nimmer :S
    spijtiggg


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Dit op het internet waar iedereen het kan lezen zetten is ook niet bepaald de beste stap die je kan zetten.
    Ga naar de Hulppersonen,


    all I want for christmas is a girlfriend

    Zoek Hulp, Geef je moeder aan dat ze je slaat, zoiets mag niet, ik weet dat je wel van haar houd, en dat ze er mss spijt van heeft, maar het word steets erger als je er niets aan gaat doen!!


    Your Butt is Mine!

    ik weet het gevoel
    hierover praten is de beste oplossing!
    en als je ma door gaat hiermee moet je hulp zoeken ;)
    de kinder telefoon, een psychiater of de politie, zelfs de dokter kan je hier heel goed mee helpen ;)
    een vertrouwens persoon werkt trouwens ook ;) als zo iemand dan merkt dat het echt uit de hand loopt mag zo iemand ingrijpen ;)

    succes ermee!
    en zorg ervoor dat het niet je leven gaat bepalen ;) grijp optijd in door hulp te zoeken ;)

    'xx


    let me be myself!

    Gewoon iets naar der hoofd gooien. Geeft mooie effecten en je zit er maar een maandje voor. ECHTE AANRADER!


    FIRST!

    Gewoon iets naar der hoofd gooien. Geeft mooie effecten en je zit er maar een maandje voor. ECHTE AANRADER!

    Pffsh, dat was zo grappig dat ik vergat te lachen. --'
    And @ Nicole, ze moet er echt mee stoppen, dit is niet normaal. Sterkte lief <3


    Mew <3

    (...)
    Pffsh, dat was zo grappig dat ik vergat te lachen. --'
    And @ Nicole, ze moet er echt mee stoppen, dit is niet normaal. Sterkte lief <3


    Waar bemoei jij je nou weer mee? (typing)(cat) Dat jij lekker laat rimmen door je hele familie betekent niet dat hij over zich heen moet laten lopen. kom op! actie! stem SP!


    FIRST!