• quiz is hier geactiveerd. Het gaat over.
    Een meisje is helemaal in paniek omdat haar vader haar heeft verlaten. Zomaar. Opeens. Hij heeft niks achtergelaten. Alleen een papiertje waar hij woont. Ze weet geen raad meer en schrijft duizenden brieven. Maar ze krijgt nooit antwoord. Ze sluit zich op, gaat niet meer naar school, ze probeert kortom zich op te kroppen en alleen maar in haar kamer brieven te schrijven. Maar dan krijgt ze éen antwoord terug.. Zou daar het gelukkige antwoord in staan?



    En dit is een stukje uit een brief:

    Raar. Alsof het niet vertrouwd is. Dat is het eigenlijk ook niet meer. Eigenlijk is het huis niet meer van jou. Eigenlijk hoor jij niet meer bij mama. Misschien wil jij wel bij mama horen, maar dan moet je dat laten weten. Je moet het uitstralen! Ik ga even voor een tijdje niet meer naar school. Ik moet het verwerken. Het ziet er naar uit dat je mijn brieven niet leest of je negeert ze. Het is goed. Ik krijg huiswerk thuis. Laura komt soms langs en mama brengt weer thee. Ja ze is van de bank af. Maar ik ben je dochter. Je enige dochter. Je krijgt er misschien nog wel éen bij! Je hebt ook nog een zoon. Zoontje van 8. Begrijp je dat wel? Begrijp je wel dat je heel veel mensen hiermee pijn doet?



    Dit is de link;
    http://www.quizlet.nl/quiz/257446/1000-brieven-1-antwoord--1/


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room