Ik zat zo heel gezellig iets te kijken op Animal planet en dat ging over oerang oetangs. En plots lag ik gwn plat cus er wou een aap in zo een fijn boompje klimmen en plots plooide die hele boom en dat was like zo massasfunny.
-
19 dec 2008 - 21:4119 dec 2008 - 21:5519 dec 2008 - 21:56
Ik zou helemaal flippen omdat ik t zo zielig voor t aapje vind--'
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
19 dec 2008 - 21:5919 dec 2008 - 22:20
zie het al voor me
aapje: oooooh!!
*flikkert met die boom mee *
omg schat daar kom ook alleen jij mee hea
typisch jij
maar wel goeieA Noble was Born in Chaos
19 dec 2008 - 22:21(...)
omg schat daar kom ook alleen jij mee hea
typisch jij
maar wel goeie
uhu
weet ik wel ^^
of
*aapje eet rustig banaan in een boom en dan valt die boom om en de banaan valt uit aapje zijn pootjes *
aapje: noooh!!
*duikt erachteraan en aapje doet vrije val *
ooh zie het voor me19 dec 2008 - 22:21OMG x'D
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.
19 dec 2008 - 22:24(...)
uhu
weet ik wel ^^
of
*aapje eet rustig banaan in een boom en dan valt die boom om en de banaan valt uit aapje zijn pootjes *
aapje: noooh!!
*duikt erachteraan en aapje doet vrije val *
ooh zie het voor me
uhu presies
maar je vergat de parashute !![of hoew ge het typt ] want uhm.... die zie ik je er ook nog wel bij fantaserenA Noble was Born in Chaos
19 dec 2008 - 22:27(...)
uhu presies
maar je vergat de parashute !![of hoew ge het typt ] want uhm.... die zie ik je er ook nog wel bij fantaseren
ooh jaa
*aapje heeft dna de banaan en doet dat parashute ding en dan land ie op de grond dan pakt ie een leren jasje en een zonnebril en doet die aan *
aapje: ik ben gangsta banana!!!
*hij draait zich om en op de achterkant van dat jasje staat een banaan en dan meer aapjes met ook zo'n jasje gaan er heel stoer bij staan *
omg wat een fantasie19 dec 2008 - 23:11(...)
ooh jaa
*aapje heeft dna de banaan en doet dat parashute ding en dan land ie op de grond dan pakt ie een leren jasje en een zonnebril en doet die aan *
aapje: ik ben gangsta banana!!!
*hij draait zich om en op de achterkant van dat jasje staat een banaan en dan meer aapjes met ook zo'n jasje gaan er heel stoer bij staan *
omg wat een fantasie
en laat me raden toen werd je wakker en gingen wij verder met ons geweldige verhaaltjeA Noble was Born in Chaos