• Ik zat zo heel gezellig iets te kijken op Animal planet en dat ging over oerang oetangs. En plots lag ik gwn plat cus er wou een aap in zo een fijn boompje klimmen en plots plooide die hele boom en dat was like zo massasfunny.

    xD

    zie het al voor me xD

    aapje: oooooh!!:O

    *flikkert met die boom mee XD *

    Ik zou helemaal flippen omdat ik t zo zielig voor t aapje vind--' XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    xD

    zie het al voor me xD

    aapje: oooooh!!:O

    *flikkert met die boom mee XD *

    Whaha

    xD

    zie het al voor me xD

    aapje: oooooh!!:O

    *flikkert met die boom mee XD *


    omg schat daar kom ook alleen jij mee hea xD
    typisch jij xD
    maar wel goeie xD


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    omg schat daar kom ook alleen jij mee hea xD
    typisch jij xD
    maar wel goeie xD



    uhu

    weet ik wel ^^

    of

    *aapje eet rustig banaan in een boom XD en dan valt die boom om en de banaan valt uit aapje zijn pootjes *
    aapje: noooh!!
    *duikt erachteraan XD en aapje doet vrije val *

    ooh zie het voor me xD

    OMG x'D


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)


    uhu

    weet ik wel ^^

    of

    *aapje eet rustig banaan in een boom XD en dan valt die boom om en de banaan valt uit aapje zijn pootjes *
    aapje: noooh!!
    *duikt erachteraan XD en aapje doet vrije val *

    ooh zie het voor me xD


    uhu presies xD

    maar je vergat de parashute !![of hoew ge het typt xD] want uhm.... die zie ik je er ook nog wel bij fantaseren xD


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    uhu presies xD

    maar je vergat de parashute !![of hoew ge het typt xD] want uhm.... die zie ik je er ook nog wel bij fantaseren xD


    ooh jaa

    *aapje heeft dna de banaan en doet dat parashute ding xD en dan land ie op de grond xD dan pakt ie een leren jasje en een zonnebril en doet die aan *
    aapje: ik ben gangsta banana!!!
    *hij draait zich om en op de achterkant van dat jasje staat een banaan xD en dan meer aapjes xD met ook zo'n jasje gaan er heel stoer bij staan XD *

    omg wat een fantasie

    (...)

    ooh jaa

    *aapje heeft dna de banaan en doet dat parashute ding xD en dan land ie op de grond xD dan pakt ie een leren jasje en een zonnebril en doet die aan *
    aapje: ik ben gangsta banana!!!
    *hij draait zich om en op de achterkant van dat jasje staat een banaan xD en dan meer aapjes xD met ook zo'n jasje gaan er heel stoer bij staan XD *

    omg wat een fantasie



    en laat me raden xD toen werd je wakker en gingen wij verder met ons geweldige verhaaltje xD


    A Noble was Born in Chaos