Heyzzz !!
Ik heb eens een vraagje ! Weten jullie wie er gewonnen is in x-factor ?
xx
- Home
- Forum
- Multimedia
- X-Factor ...
X-Factor ... - Multimedia
-
18 dec 2008 - 11:2918 dec 2008 - 11:3018 dec 2008 - 11:3018 dec 2008 - 11:32
(...)
Whaa serieus ?? Tom kon beter zingen !!
vind ik ook, nee, ik stemde eigelyk voor lester en dien andre, maha, Dirk was ik int begin al tegen. Weetje, dat die les geeft hier in myn gemeenteSome people make the world special just by being in it
18 dec 2008 - 11:33(...)
vind ik ook, nee, ik stemde eigelyk voor lester en dien andre, maha, Dirk was ik int begin al tegen. Weetje, dat die les geeft hier in myn gemeente
!! Lester en abdou waren wel goed ja !!18 dec 2008 - 11:35Lester en Abdou moesten winnen, Maar Dirk heeft het wel verdiend !! ^-^
All was well.
18 dec 2008 - 11:39Lester en Abdou moesten winnen, Maar Dirk heeft het wel verdiend !! ^-^
Inderdaad, Lester en Abdou moesten winnen, maar komaan, Dirk toch niet. Dirk kan x-factor otch niet winnen. Achjaa, het boeit me niet.
xSome people make the world special just by being in it
18 dec 2008 - 11:40Ik heb alleen de finale gezien , voor de rest niet x)
Maar ik vond die Dirk niet slecht.
Ik vond hem eigenlijk beter zingen dan Tom...The soul needs autumn.
18 dec 2008 - 11:41is x factor nu alweer afgelopen??
ik heb het niet gekeken eigenlijkXDCause you're amazing, just the way you are<3
18 dec 2008 - 11:41Dirk !! x3.
Ikvond dat Tom moest winnen , Omdat hij nog jong is en ng een hele carriere op hem staat te wachten , ^^.
En daarbij Dirk heeft toch helemaal geen x-Factor !! x3.A. ikmisje.
18 dec 2008 - 11:44Dirk !! x3.
Ikvond dat Tom moest winnen , Omdat hij nog jong is en ng een hele carriere op hem staat te wachten , ^^.
En daarbij Dirk heeft toch helemaal geen x-Factor !! x3.
inderdaad, vond ik dus ook. Hij kan toch helemaal geen x-factor winnen, en zoals ze altyd al zijden, hij zou beter in zo'n kroegje staan of zo, maar toch niet op een podium. Als je zo'n één liedje vn hem hoor, heb je ze allemaal gehoort, vind ik.Some people make the world special just by being in it
18 dec 2008 - 11:46Ik heb alleen de finale gezien , voor de rest niet x)
Maar ik vond die Dirk niet slecht.
Ik vond hem eigenlijk beter zingen dan Tom...
Bij mij helmaal net hetzelfde ^-^All was well.
18 dec 2008 - 11:4718 dec 2008 - 12:53dirk,kzeg nie dat ie nie mooi zingt fso ma tom ad moetn winne, bij dirk wast altij etzelfde tom eeft ng speciale dign gdaan;die beetboxer,eyo tecnologie,.....
en hij heeft te minste een kans op een internationale craiere18 dec 2008 - 12:54alhoewel
miss is het beter voe tom want zo is er meer kans dat ie een platencontract krijgt voor zen band en nie voor em alleen.
ma kebt em gevraagd op de livechat en ij zij dat ze daar nog moesten over beslissen omda een band meer geld kost.....19 dec 2008 - 15:18(...)
inderdaad, vond ik dus ook. Hij kan toch helemaal geen x-factor winnen, en zoals ze altyd al zijden, hij zou beter in zo'n kroegje staan of zo, maar toch niet op een podium. Als je zo'n één liedje vn hem hoor, heb je ze allemaal gehoort, vind ik.
YEAH !! x3. It's True.A. ikmisje.