• Bij mij flapt alles zomaar uit mijn mond, ik kan er niets aan doen, vanuit verschillende hoeken hoor je dan, dat je tot 10 moet tellen, en dat het dan wel is gezakt, maar dat helpt dus niet bij mij,.. of ik ben bij 5 en moet het alsnog zeggen,.. fuck ik haat het wel,..
    iemand tips.?
    Bek dichtplakken doe ik niet dus dat is geen optie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gooi het eruit tegen je knufeflbeest.

    Je bent niet de enige. =,=


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Uhm.
    Nadenken over je woorden?
    >.<'

    *zucht*

    hier het zelfde probleem xD

    x


    just love me !

    gooi het eruit tegen je knufeflbeest.


    pff, die heb ik niet.(huil)

    Maar dan nog, moet ik die mee naar school nemen ofzo?! voor me op tafel zetten op school/.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn zus gaat dan meestel even naar een andere ruimte maar op school gaat dat niet,weetje ik zeg al die dingen gewoon in mijn eigen [/i]


    The soul needs autumn.

    Uhm.
    Nadenken over je woorden?
    >.<'

    Zeg dat vooral tegen mij, dat doe ik dus nooit. totdat ik mensen kwijt raak.. dan begint het me door te dringen wat ik zeg..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, Dat heb ik dus ook. En vorig jaar had ik dat dus totaal niet, Je weet echt niet hoeveel ik moet aanhoren dat ik vorig jaar Zoveel leuker was...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Nou, Dat heb ik dus ook. En vorig jaar had ik dat dus totaal niet, Je weet echt niet hoeveel ik moet aanhoren dat ik vorig jaar Zoveel leuker was...

    Ik was vroeger verlegen, liever dat dan dit, ik raak echt iedereen kwijt, waar ik om geef...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als ik echt nijdig ben - gebeurt niet snel - dan scheld ik een partij los en dan vooral met godslasterende woorden. Als ik heel nijdig op een persoon ben dan ben ik eerst heel kalm (maar wel zodanig dat je de onweersbui ziet hangen) en als diegene maar doorgaat en doorgaat dan ga ik schreeuwen. Maar vaak bereik ik het schreeuwstadium niet omdat mensen dan fysiek beginnen te worden. Nou.. als mensen handtastelijk worden.. poe, dan heb je je pure blinde duivelse woede op de hals gehaald.
    Ik ben in de loop der jaren heel veel kalmer geworden, ik had eerst een soort van ADHD. Hoe ik kalmer geworden ben: Gewoon gezegd tegen mezelf: ik sta boven dat soort mensen, daar hoef ik noch tijd, noch moeite aan te verspillen.


    No growth of the heart is ever a waste

    gooi het eruit tegen je knufeflbeest.

    Ik heb de ellendige gewoonte in te slaan op deuren en meubels. Niet zo prettig voor mijn pols/ voet. Heb een keer m'n voet zo erg zeer gedaan dat ik een week niet fatsoenlijk kon lopen. Dat gebeurt er dus als je verkeerd omgaat met je woede >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Alles opschrijven. ALLES wat in je opkomt.


    -

    gooi het eruit tegen mij lieverd. =3
    ik kan t wel hebben. :]

    Ik durf mijn bek niet eens open te trekken. Ze gaan toch sowieso boos worden, ook al vragen ze naar mijn mening...
    Dus ik kan u niet helpen ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    hebk ook soms^^


    I guess sometimes you have to lie to find the truth