• heey peepz :D

    Cb heeft iets gewonnen ofso
    En nu komen ze in gronningen !
    En ik ga heeen :D
    En de entree is 15 euro
    Er komn ok meer artiesten trouwens:D
    Whie Like a Dream Comes True

    Hier is de site btw ; http://www.noorderslag.nl/nl/nieuws/article/winnaars-european-border-breaker-awards-2009-ebbas-bekend/


    I solemny swear i am up to no good

    Gróningen?
    Één nummer?
    Laaaaatmaaaaaaaar... x"D

    Ik heb gehoord van een vriendin die naar CB was geweest vorig jaar dat ze live bagger waren dat zei ze :Y) Maar ja i hou zelf niet van CB dus ik zal niet oordelen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ^^ groningen ?

    jammer da maar 1 nummer is.. anders souk mis. kome xP samen met een vriendin die cb lovertje is xD [/vind se niet so maar wel oke]


    We can only learn to love by loving.

    Hmm.
    Ze zijn niet echt, mijn smaak fzo. x.x'maar een nummer spelen voor 15 euro? Komop, hoezo afzetterij?

    Hmm.
    Ze zijn niet echt, mijn smaak fzo. x.x'maar een nummer spelen voor 15 euro? Komop, hoezo afzetterij?

    Nee, als je ff goed leest Zeg ik dat er ook nog Meer Artiesten komen !

    Die ng wat gewonnen ofso hebben^^


    I solemny swear i am up to no good

    Das wel koewl, alleen beetje ver.


    blame the bully.

    Oow. niet gelezen.
    Maar ik ga toch niet. veél te ver weg. xd

    Ach*kotst* Ben jy ook zo'n fan die 15 euro betaald voor zo'n heel ding maar na Cbalweer huiswaarts keert? Zoals dieTH-fannetjes vanop Werchter Boutique >,< Kan ikniet tege, sorry.

    Ach*kotst* Ben jy ook zo'n fan die 15 euro betaald voor zo'n heel ding maar na Cbalweer huiswaarts keert? Zoals dieTH-fannetjes vanop Werchter Boutique >,< Kan ikniet tege, sorry.

    Dat is tog mijn keuze -.-?
    Ik blijf tog tot het einde , ik heb me allang bedacht
    ma ik ga vooral voor Cb
    en ga mij Aub niet vergelijken als zown Hysterische Th fan ^^ wnt zo ben ik totaal niet ;)


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Dat is tog mijn keuze -.-?
    Ik blijf tog tot het einde , ik heb me allang bedacht
    ma ik ga vooral voor Cb
    en ga mij Aub niet vergelijken als zown Hysterische Th fan ^^ wnt zo ben ik totaal niet ;)


    Ik vergelijk je niet. Stel alleen een vraag.

    Voor mij heel dicht bij. Alleen één nummer voor 15 euro? Ammehoelá, dóógh.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    15 euro voor EEN liedje :/?
    Ben je gek ofzo :X?


    I don't need words to feel those lips.

    1 nummer kan mijn geen cent bommen! :Y)

    Ook al woon ik niet in Nederland ik kijk 17 Januari op de Tv..Nederland 3 is de Herhaling en dan hebben ze een zwembad nodig als ik op Strify ga kwijlen :9~!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik weet het
    xD ik woon in groningen en me susjaa is een grote CB fan :O zij gaat daar dus heen en ik moet met haar mee xD


    I'll Dry the tears You Hide :3