• Heey,
    Ten eerste ik wil geen ruzie ik Vind jullie hier allemaal super Aardig en Lief :3
    Maar wat wilde ik zegge;
    Nou dat veel kinderee andere kindere achterna lopen.De een geeft zijn mening en de andere zegt; ''Ja dat ben k met je eens'' Beetje vaag allemaal.Je mag toch heus je mening geven.Er hoeft toch niet en hele Discussie aan vast te zitte.Door die discussie's komen juist ruzie's.Die proberen de Mods te vermijden maar soms lukt dat niet.Soms vind ik sommige hier maar kinderachtig,Hallo jullie zijn bijna allemaal ouder als 11.Verstandig dus,Loop niet meteen ruzie te maken met iedereen denk ok eens aan anderee .



    Ik wil met dit topic geen ruzie ik probeer te vertellen dta iedereen zijn mening mag geven !!!

    heb jij dan wel eens gehad dat je werdt uitgescholden fzo door je mening?

    btw ik vind TH mwaw naja niet zow leuk zal ik maar zeggen.. maar als ik dat zeg krijg ik ook zown heel scheldsalvo over mij heen ><
    zeg ik dus ook niet, ik dol alleen mijn vrienden daarmee en die gaan dan zeuren over LP ><

    vandaag heb ik met mn BF een vriendin en de vriend van mn BF DDW gedaan^^

    die vriend háát TH^^
    en toen moest hij een 2 minuten lange speech tegen de poster van bill zeggen over hoe hij bill ging vermoorden ><

    en toen was jaimee niet zow blij ><
    en sas ook nmiet ><
    en niemand vat dit x']

    maar we hadden héél véél lol(A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Jamaar
    misschien is diegene het wel helemaal eens met die ander :'D?


    I don't need words to feel those lips.

    heb jij dan wel eens gehad dat je werdt uitgescholden fzo door je mening?


    Ja,
    Volgens mij wel meerdere hier.
    Dan gaat meteen een hele groep zich tegen je zette,
    Gemeen vind k dat

    Dat zal dan wel de reden zijn dat iedereen maar achter de rest aanloopt..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    Ja,
    Volgens mij wel meerdere hier.
    Dan gaat meteen een hele groep zich tegen je zette,
    Gemeen vind k dat


    hmm.. heb da nog niet gehad.. maar das idd wel kut ><

    aan het begin werd ik op Q negeerd door de toen nog [nu geband] "popu" kinders fzo..

    egt dom naja schijt, heb nu nergens last van^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    IEDEREEN MOET ZICHZELF ZIJN

    Sjah, ik vind het ook soms moeilijk hoe hier met vrije meningsuiting wordt omgegaan. Velen hier vinden het moeilijk de grens te vinden. Je moet je mening kunnen geven, maar niet te ver gaan, dus zeker geen andere mensen aanvallen ofzo. En je moet ertegen kunnen dat andere mensen hun mening geven, en er op jouw beurt dan niet op gaan vliegen :)
    Maar de grens is soms moeilijk te vinden. Dus eerlijk gezegd verbaast het me niet echt dat hier af en toe discussies en ruzies losbreken; wie er te ver gaat, is dan wel erg vaag, en vooral erg relatief. Dus ik trek er me niet te veel van aan. Ik hoop gewoon dat mensen een beetje rekening kunnen houden met de gevoelens van anderen :)
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Maar soms hebben sommige mensen dezelfde mening! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Maar soms hebben sommige mensen dezelfde mening! :'D


    ja dat kan ^^

    k heb helemaal nergens last van gehad ofzo tegen mi wortd gwn gedaana ll geef k meestall par reacties trug na paar wekenxD

    envergete k altijd iemands quizjes te make en als k ze maak mer k dta k all heeeeel wat guizjes achterloop-.-"....xD

    Ik uit me mening eigenlijk altijd wel. Het maakt me niet uit wat mensen erdoor van me denken. Ik heb me mening ge uit en dat vind ik belangrijk. Naja die ''popu'' kids zijn er heus niet de schuld van ik ging ook met ze om ik hou van ze en mis ze nu vreselijk but don't blame on me ik ben niet veranderd ik ben mezelf gebleven. Dus die ''popu'' kids zijn heus niet zo ''popu'' als je niet op het forum zit ken je ze niet dus tsjaaa.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou.. ik geef je aan de ene kant wel gelijk.. maar aan de andere kant.. Misschien zijn die mensjes het gewoon écht allemaal met elkaar eens of hebben ze geen eigen mening dat kan natuurlijk ook:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Zodra je hier op quizlet je mening geeft over TH, CB, JB of over emo's, en die mening is negatief, dan ben je hier aardig de lul:Y)xD
    Want TH is bloedgeil, CB is cool, JB is schattig en emo's zijn tenminste zo cool om voor hun style uit te komen... Hier ben ik het dus niet mee eens, maar ik waag het er toch maar niet op om hier een topic van te maken xD:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Nou.. ik geef je aan de ene kant wel gelijk.. maar aan de andere kant.. Misschien zijn die mensjes het gewoon écht allemaal met elkaar eens of hebben ze geen eigen mening dat kan natuurlijk ook:Y).

    Zeg maar gewoon dat ze totaal geen eigen mening hebben. Tja, een bende kleuters is het hier ook. :Y)

    Zodra je hier op quizlet je mening geeft over TH, CB, JB of over emo's, en die mening is negatief, dan ben je hier aardig de lul:Y)xD
    Want TH is bloedgeil, CB is cool, JB is schattig en emo's zijn tenminste zo cool om voor hun style uit te komen... Hier ben ik het dus niet mee eens, maar ik waag het er toch maar niet op om hier een topic van te maken xD:P

    Dat zou een soort van je dood hier betekenen, volgens mij. x')