• tja er bestaan hier al heel wat toppics over denk ik maar ja
    So What

    Men vriendin, waarmee ik deze zomer naar th was geweest, was echt een gefreaked fan, ik schaamde me er echt voor, en nu is ze plots geen fan meer van en schrijft ze onder een foto op netlog waarop stond 'TOKIO HOTEL SUCKT' deze reactie:

    Juist ja
    & gij zijt zo perfect..
    Yeah right.
    Tokio hotel-freak :')


    (Dat was tegen iemand die ik niet kende maarja, fans moeten elkaar toch verdedigen dus ik heb gereageerd)

    Ha Kirsten =D
    je bent dus eindelijk geen fan meer ik had eigenlijk wel gedacht dat je ging afvallen,
    je was meer zo'n volger van de hype hé, maar je zou beter wat meer begrip hebben
    voor die freaks, want je bent er zelf toch ook nog één geweest hé
    op WB tegen die secutrity man ik weet het nog zo goed met je TH trui =D
    Tja tijden veranderen


    Ik kan er echt niet tegen eerst is ze zo'n freak, en nu lacht ze ze uit, oké dat je geen fan meer bent, akkoord, maar dat ze nu de jongens en de fans afbreekt, NO way ö

    -link weg, come on doe niet zo sad-
    Xx Lisa



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: privacy schending,)

    Even voor de duidelijkheid, ik ben niet kwaad op haar omdat ze geen fan meer is van hun, maar ik weet zeker dat ze geen fan meer is, omdat haar Ex haar zei dat Th suckte, ze is er namelijk nog steeds op en doet alles om aandacht van hem te krijgen --' en dat vind ik het ergste

    (...)
    Maar ik kan haters ook hebben hoor, maar men bf, is ook geen fans meer, ik vind het wel jammer, na al onze mooie tijden xD Maja, ze denkt erover wat ze wil .. Maar als je zelf fan bent geweest moet je niet de fans gaan uitlachen, want je weet dan toch zelf ook dat dat niet leuk is en onrespectvol

    .. mijn mening (a)


    Nja, haters kunnen mij geen bal schelen, zeg maar. Het is kut als je vriendin geen fan meer is, want dan kan je die momenten op concerten niet meer beleven met haar..Zelf heb ik nog geen vriendin van TH afgekickt is.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nogal zielig van haar.. maar laat ze doen, ze weet best wel hoe schaamtelijk ze is/was .. whatever :').
    Ik ben nog altijd fan van tokio hotel maar nu gewoon minder maar dat is niet omdat ik een hypevolger ofzo ben maar gewoon omdat ze al lang geen nieuwe liedjes meer uitbrengen ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Nogal zielig van haar.. maar laat ze doen, ze weet best wel hoe schaamtelijk ze is/was .. whatever :').
    Ik ben nog altijd fan van tokio hotel maar nu gewoon minder maar dat is niet omdat ik een hypevolger ofzo ben maar gewoon omdat ze al lang geen nieuwe liedjes meer uitbrengen ^^

    Jah, maar ik ben ook geen freak meer, nooit geweest ook xD

    Maar jah, da meisje was gewoon een volger van de hype ^^

    Ja, maar fan van iets zijn is precies hetzelfde als iemand die dood is/gaat. Mijn vader, daar hield ik ongelofelijk veel van, die is nu ook weg. Helemaal weg.

    Het hoeft niet zo te zijn dat je het gelijk gaat haten, uitschelden, of iets anders. Maar ik denk dat dat is, púúr om stoer te zijn voor haar (ex?)vriend. Je kunt het natuurlijk niet leuk vinden, of minder leuk, wat ik kan begrijpen, maar dan hoef je dit soort dingen niet gelijk te zeggen. Maar je kunt het haar niet verbieden, het is tenslotte haar eigen mening. Ik vind dat ze wel een reden heeft om zoiets te zeggen; ze heeft wel gelijk, aan de ene kant. De andere kant is ieder voor zich, dat is ieder z'n eigen mening. Maar ik kan niet zeggen dat ik er wakker van lig als iemand zegt 'TOKIO HOTEL SUCKT' of als iemand ze uitlacht. Ik lach dan net zo hard mee. Ik snap niet waarom dat zo erg gevonden moet worden. Tja, ieder z'n eigen mening, zullen we maar zeggen. Maar ik snap gewoon niet dat mensen boos worden als iemand zijn mening zegt.


    -

    khoud ook niet van TH

    en mn BF is duw wel fan,
    en wij dollen weleens over dat TH of LP suckt fzo maar das gwoon vriendschappelijk..

    naja als mensen LP uitscehelden ga ik altijd helemaal in de verdediging, en dan doen ze het juist omdat ik zo vel reageer ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik weet 't erg éé! XD
    Bij mij is iedereen vn men klas dii fan waren afgehaakt behale 3,5 mensen..
    Ik, Axana, Lauren en Tatjana maar bij haar snap ik 't nii altijd..
    Soms wel en soms nii!XD


    If music be the food of love, play on!

    ik val nieet af maar mijn vriendin 6 mensen zijn nu opeens haterz geworden en ik ALS EENIGSTE VAN 8 mensen die met elaar om gingen is nu nog fan mijn hele klas is hater:´( ik heb niks tegen haterz hoor het is toch hun mening zolang wij de onze maar mogen houden en niet mensen beginnen aftekraken omdat ze fan zijn of omdat ze de muziek of styl van die personen niet mooi vinden

    Ergens vind ik dit zielig. Ik heb ook een periode gehad dat het wat 'minder' voelde, maar ik kan ze nogsteeds enorm waarderen om hun muziek, en hun Lycris. Ik volg zoizo géén 'hype', x_x

    Ik vind het ook niet erg als mensen Tokio Hotel uitschelden, over elke band, zanger(es) heb je dat wel.
    Je moet doen wat je wilt, je weet zelf wel wat het beste is. :]

    ik was eerst ook gefreakte fan. en nu maak ik af en toe de band ook wel belachelijk :Y) maar dat deed ik ook al toen ik nog fan was (a )


    -

    Ja, ik ben TH-fan, maar nee, niet van harte. Je kan best wel eens een lolletje om de jongens hebben, ook als je niet fan bent. En ze had haar mening inderdaad wel wat aardiger mogen overbrengen XD


    Life is hard and then we die

    Wat maakt het uit of iemand wel of geen th fan meer is. je gaat die persoon toch niet meer of minder mogen ?

    Pff,
    Ik vind gewoon alle gefreakte fans, maar ECHT gefreakte fans gewoon ziekelijk.
    Diegene die zelfmoord plegen omdat ze Bill of Tom ofzo nooit zouden krijgen. =S
    Willen die daarmee aandacht krijgen?
    & kennen jullie Bab? van Junior eurosong dinges..
    Ze was toch zo vroeger Th-fan maar in een interview had ze gezegd dat ze dat niet meer is & dat ze zich ervoor schaamt, dat ze ooit fan was geweest.
    Dat vind ik er ook Compleet overgaan.
    Ik schaam me ervoor dat zij haar kop durft te tonen op de Televisie.
    Allejaa; Zo goed is ze nu ook weer niet,.
    En die ex-fans die fans uitlache zijn gewoon zo zielig & hebben gewoon niets anders om zich mee bezig te houden, gaan ze de fans maar wat uitkakken,
    Oja, btw, ze haten Th niet echt (':
    Ze zijn gewoon jaloers op ze, dat durven ze gewoon niet toe te geven & gaan ze ze 'haten'.
    Maar als ze ze ooit in het echt tegenkomen is het: 'Omg! Ik ben zo een grote fan! ;o'
    Jaja, Remember my words.
    & trekt u er vooral nix van aan.
    Zij hebben niets te zeggen over je smaak enzo.
    Ook de jongens waar je verliefd op bent, hebben daar het recht niet op. & trouwens, je wilt toch dat hij voor je persoonlijkheid valt, dan moet je toch niet van muzieksmaak veranderen? (':
    Dat is zooooo wanhopig gewoon. ^^

    Oke, dat is eruit (x .
    x


    Where there is a sea there are pirates...