• Mijn broer maakte net weer zo'n kutopmerking van dat ik dik ben enzo. (Zie andere topic) En nu zit ik hier weer te janken. Ik kan er niet tegen. Mijn lip is half kapot doordat ik er net zo hard op gebeten heb van woede. En ik moet me echt inhouden want anders sla ik hem zo voor z'n bek. Ik ben echt zo kwaad. Ik...weet gewoon niet meer welk nut míjn leven heeft...De enige liefde die ik krijg, komt van onze kat.

    Ik hoef nu geen medelijden ofzo, ik wou dit gewoon even kwijt..


    What, if I were beautifull....

    je broer dan nog wel!!in plaats van je te trooste met iets scheld hij je gewoon uit?
    OMG!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Nou nou nu, c'mon. Ik word elke dag dor een rotjoch verweten en im stil happy. Ok nee da's niet waar. Ik benook soms echt down aar kopop lieve schat. Go trough it. Jouw broer is het niet waard! Laat hemzeggen, laat hem doen wat hij wil. Like daarvoor moet je jezelf niet hatn hoor? liever en paar kilo's meer dan té weinig kilo's zeg ik altijd ^-^

    Nou nou nu, c'mon. Ik word elke dag dor een rotjoch verweten en im stil happy. Ok nee da's niet waar. Ik benook soms echt down aar kopop lieve schat. Go trough it. Jouw broer is het niet waard! Laat hemzeggen, laat hem doen wat hij wil. Like daarvoor moet je jezelf niet hatn hoor? liever en paar kilo's meer dan té weinig kilo's zeg ik altijd ^-^

    goe gezegd!!!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Mijn broer schel me ook de hele tijd uit --" Vandaag heeft ie zelfs mn gsm afgenomen en al mijn berichtjes zitten lezen. En als mijn ouders thuis zijn, doet hij nooit iets. Maar als wij twee alleen thuis zijn, dan.. Argghhh, soms kan ik hm ook echt niet uitstaan. Je bent dus niet de enige mt een irritante broer : )


    Listen to what we're not saying..

    Dankje..
    Maar hij doet gewoon zo kut. En hij zegt zo vaak dat hij het niet weer zal doen. Maar hij houd gewoon niet op. Hij weet niet waar de grens ligt. Als hij er nou gewoon een grapje over maakt. In ook een 'lollige' situatie....Maar dat doet ie niet.


    What, if I were beautifull....

    OMG

    Ik ben ook dik
    En mij broer zegt juist dat ik een mooi gewicht heb
    Zeg het dan gewoon tegen je ouders ofso
    Of zeg tegen je broer dat ie ze bek moet houden>?

    Meid, ze maken me ook uit van dik. En ik weet van mezelf dat ik dat niét ben. Trek het je niet te veel aan, want ze zeggen het alleen maar omdat ze jaloers zijn. Ga er niet op in, want daar hoopt hij net op. Negeer het, en hij houdt misschien op. Of ga er met je ouders over praten.

    Dankje..
    Maar hij doet gewoon zo kut. En hij zegt zo vaak dat hij het niet weer zal doen. Maar hij houd gewoon niet op. Hij weet niet waar de grens ligt. Als hij er nou gewoon een grapje over maakt. In ook een 'lollige' situatie....Maar dat doet ie niet.


    Naja, als het eens goed gaat tussen ons, dan probeer ik al geen opmerkingen fzo te maken , maar als ik dan één klein dingetje verkeerd doe dan is het weer van dat. --" Maar meestal begin ik dan zo hard te schreeuwen en met alle deuren te slaan dat hij vanzelf wel stopt (A) Maar zo'n broer is inderdaad heel irritant . x3


    Listen to what we're not saying..

    OMG

    Ik ben ook dik
    En mij broer zegt juist dat ik een mooi gewicht heb
    Zeg het dan gewoon tegen je ouders ofso
    Of zeg tegen je broer dat ie ze bek moet houden>?


    Zeg ik altijd. Helpt niet. En als ik het tegen mijn ouders zeg, zeggen ze dat ze met hem gaan praten, maar daar komt bijna nooit wat van >.<
    En als ze met hem praten, word ik erook bijgehaald, en dat hoef ik niet.


    Ik heb hem een keer ongeveer 2 weken genegeerd. Niet dat dat lang is. Ik ga nu ook echt langer doen. Ik HAAT hem gewoon echt..


    What, if I were beautifull....

    Geef hem dan ook een stoot voor zijn kudhoofd, hij heeft het recht niet om jou dik te noemen =O? Misschien leert hij ervan =O. Veel sterkte (flower)


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    Zeg ik altijd. Helpt niet. En als ik het tegen mijn ouders zeg, zeggen ze dat ze met hem gaan praten, maar daar komt bijna nooit wat van >.<
    En als ze met hem praten, word ik erook bijgehaald, en dat hoef ik niet.


    Ik heb hem een keer ongeveer 2 weken genegeerd. Niet dat dat lang is. Ik ga nu ook echt langer doen. Ik HAAT hem gewoon echt..


    Ooh

    Nou dan weet ik niksxD

    !

    Mijn broertje zegt ook dat ik dik ben, maar hij is zelf degene met overgewicht... Ach ja... ik kan hem ook niet uitstaan. Hij is depressief en daardoor worden al zijn woedeaanvallen daarop afgeschoven en krijgt híj nooit op zijn flikker, want ik schijn hem dan uit te dagen.
    Broer(tje)s zijn over het algemeen heel irritant en vervelend. Ze maken gewoon graag kutopmerkingen, maar meestal zitten ze zelf met een probleem of ze houden teveel van je maar laten dat niet merken.
    Zelf heb ik één vriendin die echt een superbroer heeft, maar die heeft ook een broer die juist het tegenovergestelde is.
    Ach... je moet er mee leren leven...
    Btw... je leven heeft wél nut. Je uiterlijk heeft daar niks mee te maken. Dan ben je een paar kilo'tjes zwaarder. Nou en? Ik heb zelf ook zwaar overgewicht gehad en ik weet hoe rottig ik me daarover voelde, maar uiteindelijk had ik toch gewoon vrienden die me wel mochten om wie ik was (vooral nieuwe mensen die ik leerde kennen). Ik heb gewoon de rest achter me gelaten.
    Er is vast wel een reden dat je op deze aarde bent gekomen, hetgeen dat je überhaupt op de aarde gekomen bent heeft een reden. Als je ouders daar niet voor hadden gekozen, hadden ze wel een abortus laten doen of je ter adoptie afgestaan (al heeft adoptie ook andere redenen soms, maar die spelen hier geen rol). Dat betekend gewoon dat je wel de moeite waard bent om hier terecht te zijn gekomen en te blijven.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Als je nog iets anders kwijt wil dan ben ik der voor je ;)

    Laat je broer zijken. Mijn broer zegt net hetzelfde, 'n ik weet dat ik niet dik ben. Maha, tegenover mijn broer ben ik dat wel hoor. Hij moet zelfs naar de dokter mdat hij te dun is, en dn begint hij daar over te stoefen he. Gosh, echt een stoem kiend. Maar meisje, je moet je daar echt niets van aantrekken, ik weet hoe sommige broers zijn. Ze willen je gewoon kwetsen, ja, het klinkt raar. Maar ondertussen weet ik dat ook wel, mijn broer doet er alles voor om me te kraken. x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zal je even wat advies geven.
    Wat is je gewicht en lengte? Dan kan ik je BMI uitrekenen. Als je dat niet wilt hoeft het helemaal niet, hoor. Ik weet hoe je je voelt, misschien de stress? In elk geval, negeer de opmerkingen, hoeveel pijn het je ook doet. Tel tot tien als je hem ziet, en praat er met je broer over. In elk geval, zorg dat er geen lichaamscontact komt, dat maakt het alleen maar erger.

    Ik hoop dat ik je kan helpen, veel succes, meid.


    -