• Over al dat aandachtgetrek tegenwoordig.
    Oke, het kan aan mij liggen hoor, maar maakt iedereen nou óveral zo'n drama van :'] ? Like. Waarom zou je 'ineens' stoppen met een site. Dan vind je het gewoon niet leuk meer, en ga je er steeds minder op ofzo, en uiteindelijk niet meer. Maar al die afscheidstopics enzo, de meesten begrijp ik gewoon niet :'] Als in, waarom heb je al die aandacht nodig. [doel ik niet op iedereen, maar de meesten hier die door één ruzie al 'vertrekken']
    Nee sirieus. Hebben die kinderen niet genoeg aandacht thuis ofzo? En dan over elk dingetje wat irritant is totaaaaaaal flippen. Enzo. :'] Stiekem is het gewoon te grappig. Maar dat geruzie wordt wel een beetje vervelend.
    Mijn punt is: Kindertjes, waarom moet het allemaal zo moeilijk? Het is over een paar weekjes kerst, feestdagen, laten we nou voor een keer allemaal AARDIG tegen elkaar zijn en normaal doen, zodat het een beetje gezellig blijft enzo :'] Zodat we niet zónder users het nieuwe jaar ingaan.


    Mew <3

    ^^ ik ben so'n drama trapper ? [/denk ik ?] maar ik had mijn topic alleen aangemaakt sodat iedereen de hoofdreden sou weten waarom ik sou stoppen. en dt lag vooral aan het gedrag van de mede-users


    We can only learn to love by loving.

    Huhm, ik denk niet dat die echt op aandacht uitzijn, volgens mij willen ze het gewoon melden ofzo.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Huhm, ik denk niet dat die echt op aandacht uitzijn, volgens mij willen ze het gewoon melden ofzo.

    But like - Ik snap sowieso het ineens stoppen deel al niet :] Why zou je. 'Ineens' is het niet leuk meer. Ja dahag. En dan snap ik niet waarom dat niet ook gewoon netjes via een pbtje kan ofz :']
    ^^ ik ben so'n drama trapper ? [/denk ik ?] maar ik had mijn topic alleen aangemaakt sodat iedereen de hoofdreden sou weten waarom ik sou stoppen. en dt lag vooral aan het gedrag van de mede-users

    Nee vind ik niet. Maar ik ben ook niet zo laag dat ik nu namen ga noemen ofzo.


    Mew <3

    Een maar maand geleden wouden ook veel mensen stoppen.Het is gewoon fase.Niet veel van aantrekken x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ^^ Weer iemand die hier tegen gaat protesteren ;* Nja, ga gwoon verder. Ik blijf :,) JIj ook :,D
    Maar dit is ook een beetje aandacht trekken of niet? :o


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja ik snap het ook niet aangezien die topics verboden zijn >.<
    Reglement: Hoi doei topics zijn niet toegestaan.
    Toch worden ze door vrijwel geen enkele mod gesloten. Of ben ik blind? Kan zo maar es wezen..


    No growth of the heart is ever a waste

    But like - Ik snap sowieso het ineens stoppen deel al niet :] Why zou je. 'Ineens' is het niet leuk meer. Ja dahag. En dan snap ik niet waarom dat niet ook gewoon netjes via een pbtje kan ofz :']


    Ik snap ook niet waarom peepz opeens weg gaan, ik vind Quizlet al lang saai, maar het is gewoon verslavend. Ik kan me de laatste keer dat ik een verhaal gelezen heb, amper herinneren. En ja ze kunnen dat in een Pb'tje doen, maar via een topic komt het gewoon sneller aan bot.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ja ik snap het ook niet aangezien die topics verboden zijn >.<
    Reglement: Hoi doei topics zijn niet toegestaan.
    Toch worden ze door vrijwel geen enkele mod gesloten. Of ben ik blind? Kan zo maar es wezen..
    Er is toch geen enkele mod aanwezig nu, of ben ik blind? .D


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Tja... Als ze weggaan zeggen ze dat gwn zodat iedereen het weet , Als er hier soms vrienden like hebbn gemaakt , Enz.. x'3.


    A. ikmisje.