• But ik heb een vraagje. toen ik net goed naar een foto van Tom zat te kijken voelde ik wat raars But dat kan niet ik ken hem niet persoonlijk enzow, maar kan het dan wel zijn dat je Bijvoorbeeld verliefd op hem kan zijn of ook niet? omdat als ik aan hem denk steeds wel fijn gevoel krijg, en toen net dacht ik ook ineens dat ik best wel one night stand zou wille met hem But dat zal tóch nooit gaan gebeuren denk ik. maja hoop dat ik wat Reactie krijg van jullie zodat ik weet hoe ik ermee om moet gaan met de gevoelens die ik heb.. Dankeschön.

Het kan dat je verliefd bent op het beeld wat je van dat persoon krijgt. Door al de verhalen die je over hem hoort.
    Eigenlijk kunnen mensen niet iets voor jou doen, zodat je hem gaat vergeten. Want dat gaat toch niet lukken. Je moet zelf gaan beseffen dat die jongen onbereikbaar voor je is. Hoe hard het ook mag zijn, maar het is de waarheid. Natuurlijk mag je Tom leuker vinden dan de anderen jongens, maar probeer die verliefdheid weg te werken. Want uiteindelijk ga je er alleen maar kapot aan. Voor de rest weet ik even niks te zeggen, maar ik hoop dat je een oplossing vind zodat je het kan laten rusten(flower)

~