• Ze is dus weg. Ivy van Lovelockdown / Paperplanes. Dus haar quizjes zullen niet meer worden verder geschreven en haar account is foetsie. Geef geen k*t reacties van: ''jezus waarom open je hier een topic over?'' Ik wil hiermee laten weten dat haar quizjes niet meer verder gaan!

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat hoeft niet perse. Diegene heeft het misschien op zyn of haar pro gezet. Of misschien is diegene het vergeten om te vertellen.

    Nja. Ik heb niets persoonlijks tegen al die mensen die hem opgetyft zijn, hoor. Maar like, het is de nieuwe rage?

    (...)
    Dat is dan zwaar kut. Maar je kunt dan beter gewoon hier blyven anders gaan er nóg meer mensen weg.

    Naja door mij zal niemand weggaan hoor?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nja. Ik heb niets persoonlijks tegen al die mensen die hem opgetyft zijn, hoor. Maar like, het is de nieuwe rage?

    Dat is het niet. Mensen gaan weg met een reden en persoonlyk, Geef ik ze gelyk. Als jy dat niet vind, Dan niet, dat moet jy weten maar kom op zeg. Die mensen hébben een reden!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Naja door mij zal niemand weggaan hoor?

    Dat denk je. Maar uiteindelyk wel. Volgens my zyn er al velen hier vertrokken doordat anderen ook vertrokken zyn.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Dat denk je. Maar uiteindelyk wel. Volgens my zyn er al velen hier vertrokken doordat anderen ook vertrokken zyn.

    Ja maar heel bekend ben 'k niet de mensen met wie ik veel optrek zijn toch al bijna allemaal weg ik probeer me sterk rte houden maar dat is moeilijk...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat is het niet. Mensen gaan weg met een reden en persoonlyk, Geef ik ze gelyk. Als jy dat niet vind, Dan niet, dat moet jy weten maar kom op zeg. Die mensen hébben een reden!

    De mensen die jij bedoelt hebben een reden, dat begrijp ik ook. Maar er zijn ook al veel kinderen weggegaan, omdat ze vonden dat ze geen aandacht genoeg kregen. ><
    Ik ga geen namen noemen, maar ik bedoel niet degenen die jij kent.

    (...)
    Ja maar heel bekend ben 'k niet de mensen met wie ik veel optrek zijn toch al bijna allemaal weg ik probeer me sterk rte houden maar dat is moeilijk...

    Je zegt het zelf ' Byna' Dus niet allemaal en als jy weggaat zullen die mensen die nog over zyn ook weggaan en dáárdoor gaan dan weer mensen weg.. En dáárdoor en dáárdoor en zo blyft niemand over.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Je zegt het zelf ' Byna' Dus niet allemaal en als jy weggaat zullen die mensen die nog over zyn ook weggaan en dáárdoor gaan dan weer mensen weg.. En dáárdoor en dáárdoor en zo blyft niemand over.

    Naja laat ik zeggen ik denk dat Raquel dan misschien nog weg gaat meer niet hoor ;]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    De mensen die jij bedoelt hebben een reden, dat begrijp ik ook. Maar er zijn ook al veel kinderen weggegaan, omdat ze vonden dat ze geen aandacht genoeg kregen. ><
    Ik ga geen namen noemen, maar ik bedoel niet degenen die jij kent.

    Weinig aandacht is ook een reden. Weliswaar een domme reden maargoed. Velen zoals die Nicol en Rose enz. die hadden voor zo ver ik weet wel een reden. En dat hebben er nog veel meer gehad.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Naja laat ik zeggen ik denk dat Raquel dan misschien nog weg gaat meer niet hoor ;]

    En als Raquel weggaat? Dan zullen er vast nog wel meer weggaan en méér en méér..


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Ik weet waarom want in een periode was er heel veel ruzie op "Q" en toen heeft iemand dat gewoon in een topic gezet wat er eigenlijk met Ivy's verleden is gebeurd...


    I found myself in Wonderland.

    Ik weet waarom want in een periode was er heel veel ruzie op "Q" en toen heeft iemand dat gewoon in een topic gezet wat er eigenlijk met Ivy's verleden is gebeurd...
    Ö Dat is wel erg ik heb dat topic nooit gelezen ik was denk ik één van de mensen die het dan niet wist. Ze heeft het mij vertelt omdat ze me vertrouwt


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet waarom want in een periode was er heel veel ruzie op "Q" en toen heeft iemand dat gewoon in een topic gezet wat er eigenlijk met Ivy's verleden is gebeurd...


    Dat heb ik nog gelezen dat topic..

    Mensen, ik ga dit topic sluiten als jullie nog één keer off-topic gaan.


    Bored.

    Mensen, ik ga dit topic sluiten als jullie nog één keer off-topic gaan.

    Oké...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.