• delen kunnen maken van een serie. Mijn hoogste is 8 ;d
    Dan word het saai.
    Wie heeft hier meer dan 50 delen?

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Ik bijna die van mij heeft er 41 en die andere 13 en 11

Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

Ik ^-^
    De 1 heeft 53delen en de andere 99

Ik heb meer dan 50 delen, maar heb een miniserie van 8 delen die op niets trekt x'D
    Interesse iemand?? xD

Na 4 delen is mijn hoofd leeg xD
    Maar nu ben ik een serie begonnen (met nu al één deel ö! x]) en daar heb ik een inspiratiebron die niet zo snel zal uit gaan (:.
    Alhoewel ik misschien ga verwijderen omdat hij toch niet gemaakt wordt xD

Moof

Ik heb een serie met 222 delen (momenteel) ik ben noog vollop in het verhaal :D

death to the one at the end of the serenade.

Ik heb er 9.

ik ben bezig aan een serie, ik denk niet dat hij zo heel erg lang gaat worden. maar ik denk wel over 50 delen, maar er zijn mensen die ongerveer 200 delen hebben :|. Begint te vervelen om t lezen

Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

Ik heb momenteel een vampstory van 14 delen en een andere serie van 4 delen, wil wel ervoor zorgen dat er minstens 50 komen^^
    xxx

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

haha ik heb dat probleem ook altijd maar als je een serie met meerdere maakt, dan zit je lik achter elkaars vodden en dan lukt dat wel :P

Our thoughts you can't decode...

Ik ben net een nieuwe begonnen die heeft pas 4 Delen :] + Proloog. Maar die komt wel boven de 50 delen :]

She is waiting for you, so don't break her heart.

Ik heb er eentje van 10 delen en ik had er eentje van 66 ofzo, maar die ben ik nu aan 't herschrijven xD

xxx B(K)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

142 =x maar mijn serie is ook bijna een jaar oud xD

BAM!

Mijn hoogste : 33 en dan is de serie gedaan xD, ik probeer altijd een paar hoger te raken, niet dat het lukt, maar ik heb wel een deel series dus jah

Live life limitless.

Ikke! (A)
    ik denk nu 60 online en de rest nog in men schrift xD de mijne is ook al een jaar oud ^^
    x

.-

Ja, dat is me ook een raadsel eigenlijk. Veel mensen stoppen denk ik ook voor een tijd en pakken later de draad weer op.

No growth of the heart is ever a waste