• Hallo lieve mensen ^^
    Ik heb net de nieuwste foto van mijn twee achternichtjes Tara en Jill doorgekregen ^^ Ze zijn zo lief en cute en poepig en knuffelig en en en ... '
    Kijk zelf maar;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=96354
    Zijn die van jullie ook zo lief? ^^
    X.


    Bored.

    Ahh wat schattig *knijpt in wangetjes*
    Ik heb er ook een, die is ook heel lief, vooral coel x'] Maar ook een beetje zielig..

    Mijn zusje is schattig, die is 3 maandjes,. En die slaapt wel eens op mijn buik, zo cute, en verder heb ik alleen maar neven, alleen maar ouder..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat schatuugg.<3


    I love cookies!As it is with chocolate!



    Ze zijn inderdaad zo lief en cute en poepig en knuffelig. (:

    Waarom zielig?


    Bored.

    Mijn zusje is schattig, die is 3 maandjes,. En die slaapt wel eens op mijn buik, zo cute, en verder heb ik alleen maar neven, alleen maar ouder..

    Ja, nu zijn ze nog zo onschuldig en helemaal afhankelijk van anderen ^^ Alleen jammer dat ik niet met kinderen om kan gaan ><


    Bored.

    Ze is gehandicapt en heeft het daar wel moeilijk mee, en haar vader heeft zelfmoord gepleegd, ze is pas 5..

    Omg... Die zijn egt keii Cute ^^

    Zo liief ^^ x3.


    A. ikmisje.

    Ze is gehandicapt en heeft het daar wel moeilijk mee, en haar vader heeft zelfmoord gepleegd, ze is pas 5..

    Hmm, dat is k*t. Ik werk met gehandicapte mensen (vrijwilligerswerk), en dat is soms best zwaar als je ziet dat ze mentaal helemaal bij zijn, maar belemmert worden door hun lichaam.


    Bored.

    Waarom heeft iedereen van die schattige, kleine neefjes en nichtjes? Mijn jongste neefje is 14! En jongste nichtje 16 (huil)


    Think before you act.

    (...)
    Hmm, dat is k*t. Ik werk met gehandicapte mensen (vrijwilligerswerk), en dat is soms best zwaar als je ziet dat ze mentaal helemaal bij zijn, maar belemmert worden door hun lichaam.

    Ja, daarom geef ik haar altijd veel aandacht.
    En goed dat je dat doet...

    Ze is gehandicapt en heeft het daar wel moeilijk mee, en haar vader heeft zelfmoord gepleegd, ze is pas 5..


    OHW... zo erg x3.


    A. ikmisje.

    Nou jy gelukzak! Mijn achternichtjes&neefjes zijn allemaal boven de 15 dus láng zo schattig niet. Jawel, ik heb een soort van 2 achternichtjes maar die zie ik amper. En hun zijn denk ik 2 ofsoo. Mar die zie ik amper enzoo.

    Mijn jongste nichtjes is bijna een jaar.

    Nou jy gelukzak! Mijn achternichtjes&neefjes zijn allemaal boven de 15 dus láng zo schattig niet. Jawel, ik heb een soort van 2 achternichtjes maar die zie ik amper. En hun zijn denk ik 2 ofsoo. Mar die zie ik amper enzoo.

    Nou, ik ben de oudste aan de kant van mijn moeder. En aan de kant van mijn vader ben ik de ... 2 na oudste ^^


    Bored.