Hebben jullie dat ook, ik de examen periode, dat je je volpropt met alles wat lekker is, energiedrank drinkt, om een nacht door te studeren en dan uiteindelijk oververmoeid bent zodat je de eerste drie dagen van je vakantie in je bed moet blijven liggen
Nou ik heb dat dus wel , dat zijn mijn examenkenmerken
Hebben jullie van die rare examentrekjes? ^^
-
10 dec 2008 - 21:3010 dec 2008 - 21:31
Nee niet echt, wel als het school uit is moeten kunnen chicken, heb dus tijdens de examens altijd chicken bij, en kauwen moet ik niet altijd, maar toch met sommige momenten heb ik eten nodig
Live life limitless.
10 dec 2008 - 21:31Ik vrééééét als ik leer. Abnormaal.
Daarom ga ik voor de examenperiode altijd even op dieet, zodat ik met examenss weer kan bijkomen, en daarna gaat alles er terug af ^^One man's fun is another's hell.
10 dec 2008 - 21:33Ik had dat ik pas om 23.00 uur begon met leren en dan tot een uurtje of twee in de nacht. Anders kreeg ik het gewoonweg m'n kop niet in, haha. En verder alles eten wat maar ongezond is, of course.
xXx <3FML
10 dec 2008 - 22:12Ik eet gewoon alles, niet normaal! Ö
&& ik drink tijdens de examens superveel koffie, dat doe ik dus nooit. Koffie is vies >< && jaah ik ben oververmoeid. Is iedereen dat niet? Leren van 13u smiddags tot midden in de nacht, examen maken en again hetzelfde --" Man, wat verlang ik naar de vakantie! <33.Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
10 dec 2008 - 22:15Ja mahn dn heb ik honger Heb net al ijs zitten vreten &' denk dt ik nog chips pak :o Niet normaal, achja mag wel voor n keer ofniet xd Maa ik heb geen examens maar proefwerk week (Nu maandag)
I live for the applause, you will die for it.
10 dec 2008 - 22:15ben ik de enige die momenteel geen examens of toetsweken heeft?0.o
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
10 dec 2008 - 22:26En overvol bureau
een te grote koptelefoon
eigenaardige rap
een chagerijnige en stressvolle ik
chocolade die overal verspreid ligt
S'ochtends koffie als troost
de wekker die dan plots wel stil is en ik te laat kom
Ja in de examenweek slaap ik overal doorheen :'Ddeath to the one at the end of the serenade.
10 dec 2008 - 22:4010 dec 2008 - 23:03Herkenbaaaaaaar Upcoming tentamens hiero
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
10 dec 2008 - 23:16Ja zal nog niet!
Ik sta dan 's morgens wat vroeger op om te herhalen en drink dan energydrink uit de Colruyt (smaakt als Redbull, maar véél goedkoper ). Maar nu zijn ze op! Dus heb ik morgen een probleem...
En koffie is wél superlekker Maar daarvoor moet je uit je bed... Ik overlees liever onder de dekens
En normaal gezien ben ik een ongelofelijk vreetzak tijdens de examens maar nou zit ik met een of ander virus en ligt mijn maag helemaal overhoop... Niet aangenaam om misselijk je examens te zitten maken... Gelukkig hebben we deze periode geen mondeling Dit jaar alleen op het einde van het schooljaar.
Enja, nu al oververmoeid Ik heb bijna constant twee examens per dag dus das serieus doorblokken. Maar vrijdag heb ik vrijaf! Om dan maandag nog een laatste examen te hebben Malidioten van organisatoren.
Oh, en dan is het wss nogal idioot om nu nog op Q te zitten Maar ik kan er niet an doen; nú word ik wakker. Niet zo gezond, mijn biologische klok is compleet messed up volgens mij
xX <3I ain't good lookin', but I'm someone's child.
11 dec 2008 - 7:54Ik stress nooit, leer alleen wat meer en beter dan normaal. Maar he grappige is, mijn moeder stresst altijd, terwijl ik eigenlijk best relaxed ben tijdens het leren en de proefwerkweek/examens/whatever.
Owjaah, en ik ben altijd verkouden, dus ik probeer nooit te hoesten ofzoo tijdens een toets, maar dat lukt nooit echt, dus zit ik daar met een rooie kop en tranende ogen
xx~Shut up, before I stab you with my chopsticks
12 dec 2008 - 21:50I don't get it. De examens starten toch pas in mei?
No growth of the heart is ever a waste
12 dec 2008 - 21:5112 dec 2008 - 21:53ik eet / drink keiveel in de examenperiode
jhaa energie drank en alcoholische dranken
en alsk energie drank gdrokne heb jha dan ben ik zo hard actief da ik niet meer leer
en snachts niet kan slapen
maar dan begin ik niet te leren x')
ik leer niet graag snachts
en en en dan zit ik half slaperig mijn examen te maken de volgende dagGilles (ll)
12 dec 2008 - 21:54