• Hebben jullie dat ook, ik de examen periode, dat je je volpropt met alles wat lekker is, energiedrank drinkt, om een nacht door te studeren en dan uiteindelijk oververmoeid bent zodat je de eerste drie dagen van je vakantie in je bed moet blijven liggen XD

    Nou ik heb dat dus wel xD, dat zijn mijn examenkenmerken

    Hebben jullie van die rare examentrekjes? ^^

    Nee niet echt, wel als het school uit is moeten kunnen chicken, heb dus tijdens de examens altijd chicken bij, en kauwen moet ik niet altijd, maar toch met sommige momenten heb ik eten nodig


    Live life limitless.

    Ik vrééééét als ik leer. Abnormaal.
    Daarom ga ik voor de examenperiode altijd even op dieet, zodat ik met examenss weer kan bijkomen, en daarna gaat alles er terug af ^^


    One man's fun is another's hell.

    Ik had dat ik pas om 23.00 uur begon met leren en dan tot een uurtje of twee in de nacht. Anders kreeg ik het gewoonweg m'n kop niet in, haha. En verder alles eten wat maar ongezond is, of course. (A)
    xXx <3


    FML

    Ik eet gewoon alles, niet normaal! Ö
    && ik drink tijdens de examens superveel koffie, dat doe ik dus nooit. Koffie is vies >< && jaah ik ben oververmoeid. Is iedereen dat niet? Leren van 13u smiddags tot midden in de nacht, examen maken en again hetzelfde --" Man, wat verlang ik naar de vakantie! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja mahn dn heb ik honger XD Heb net al ijs zitten vreten &' denk dt ik nog chips pak :o Niet normaal, achja mag wel voor n keer ofniet xd Maa ik heb geen examens maar proefwerk week ;) (Nu maandag)


    I live for the applause, you will die for it.

    ben ik de enige die momenteel geen examens of toetsweken heeft?0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    En overvol bureau
    een te grote koptelefoon
    eigenaardige rap
    een chagerijnige en stressvolle ik
    chocolade die overal verspreid ligt
    S'ochtends koffie als troost
    de wekker die dan plots wel stil is en ik te laat kom xD
    Ja in de examenweek slaap ik overal doorheen :'D


    death to the one at the end of the serenade.

    Nee
    Want heb nog lang geen examens
    Maar ik wens iedereen succes

    Herkenbaaaaaaar xD Upcoming tentamens hiero :S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja zal nog niet!
    Ik sta dan 's morgens wat vroeger op om te herhalen en drink dan energydrink uit de Colruyt (smaakt als Redbull, maar véél goedkoper :P). Maar nu zijn ze op! Dus heb ik morgen een probleem...
    En koffie is wél superlekker :P Maar daarvoor moet je uit je bed... Ik overlees liever onder de dekens :)
    En normaal gezien ben ik een ongelofelijk vreetzak tijdens de examens maar nou zit ik met een of ander virus en ligt mijn maag helemaal overhoop... Niet aangenaam om misselijk je examens te zitten maken... Gelukkig hebben we deze periode geen mondeling xD Dit jaar alleen op het einde van het schooljaar.
    Enja, nu al oververmoeid :P Ik heb bijna constant twee examens per dag dus das serieus doorblokken. Maar vrijdag heb ik vrijaf! Om dan maandag nog een laatste examen te hebben :S Malidioten van organisatoren.
    Oh, en dan is het wss nogal idioot om nu nog op Q te zitten :) Maar ik kan er niet an doen; nú word ik wakker. Niet zo gezond, mijn biologische klok is compleet messed up volgens mij :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik stress nooit, leer alleen wat meer en beter dan normaal. Maar he grappige is, mijn moeder stresst altijd, terwijl ik eigenlijk best relaxed ben tijdens het leren en de proefwerkweek/examens/whatever.

    Owjaah, en ik ben altijd verkouden, dus ik probeer nooit te hoesten ofzoo tijdens een toets, maar dat lukt nooit echt, dus zit ik daar met een rooie kop en tranende ogen xD

    xx~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    I don't get it. De examens starten toch pas in mei?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vreet chocolade dat het niet proper is...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik eet / drink keiveel in de examenperiode
    jhaa energie drank xD en alcoholische dranken :)
    en alsk energie drank gdrokne heb jha dan ben ik zo hard actief =) da ik niet meer leer
    en snachts niet kan slapen
    maar dan begin ik niet te leren x')
    ik leer niet graag snachts
    en en en dan zit ik half slaperig mijn examen te maken de volgende dag (A)


    Gilles (ll)

    Ik vreet gewoon keiveel (x
    Maar ook veel fruit hoor, en yoghurt xD
    Dus eigenlijk is da niet erg
    (nerd)