Kikkarrzz<3
Ik heb een ideetje dat'k zelf wel goed vind eigenlijk. Hier komt ie.
Je wil wel weten wie je die hooge cijfers op je Quizen geeft ? Wie er stemt op je Quizen? Dé oplossing! We vragen aan Rutger of we dat kunnen doen zodat we ergens daar beneden bij die sterren op kunnen klikken zodat we kunnen zien wie op je Quize heeft gestemd! En dan kan je meteen zien, wie de slechte stem heeft uitgebracht als hij er was.
xoxo'
- Home
- Forum
- Suggesties
- Zien wie je een stem gaf.
Zien wie je een stem gaf. - Suggesties
-
10 dec 2008 - 19:4310 dec 2008 - 19:44
doen ze niet
privacy...Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
10 dec 2008 - 19:4510 dec 2008 - 19:45Dit voorstel is al lang afgewezen. Er is ook net een topic geopend door DarkPassion over welke suggesties niet meer geplaatst moeten worden. Deze hoorde er dus bij.
Sing the song of the stars for me.
10 dec 2008 - 19:45doen ze niet
privacy...
Wat is daar privacy aan?
Je hebt daar toch zaken mee wat ze over je Quiz, hoeveel ze stemmen?10 dec 2008 - 19:45Dit voorstel is al lang afgewezen. Er is ook net een topic geopend door DarkPassion over welke suggesties niet meer geplaatst moeten worden. Deze hoorde er dus bij.
Jhaa hoe kan ik dat weten? Ik heb dat topic nog never noooit gezien >,<10 dec 2008 - 19:46Ok nu zie ik hem. Slotje dan maar.
10 dec 2008 - 19:47(...)
Jhaa hoe kan ik dat weten? Ik heb dat topic nog never noooit gezien >,<
Check het dan een keertje.Sing the song of the stars for me.
10 dec 2008 - 19:47(...)
Jhaa hoe kan ik dat weten? Ik heb dat topic nog never noooit gezien >,<
dan weet je het nu;)Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
10 dec 2008 - 19:47Ik denk dat stemmen wel anoniem blijft.
Is in het echte leven ook zo...
dus ik ben ervoor dat ze anoniem blijvendeath to the one at the end of the serenade.
10 dec 2008 - 19:49nee, lijkt me ook niet erg leuk 8D
We're all going to hell, and I am driving the bus
10 dec 2008 - 19:49http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19768
Sorry wordt hier niet gedaan, lees het topic maar
> slotjeIf you had never come out of the blue, I would've stay