• Ja, geschieddenis rockt. Want; bij ons moet er altijd iemand uit een andere klas nakomen en dara ga ik altijd mee praten :') We mogen de hele les praten etc.

    Naja vandaag moest er een jongen na komen en die zat achter mij en een vriendin en die zat de hele tijd met zijn pen te tikken en ik in die vriendin hadden al een heel gesprek over die jongen gehad en toen ging ik vragen of ie wou stoppen met ze pen te tikken nou toen hielden me het gewoon niet meer het ging zo:

    *tik tik*

    Ik: ''Jongetje kan je even stoppen met je pen te tikken?''
    *geen andwoord tik tik*
    Ik: ''Jongetje kan je even stoppen met je pen te tikken?''
    *heleboel gelach*
    *tik tik*
    Ik:''Jongetje ik vroeg wat, kan je even naar me luisteren?''
    *doodsestilte*
    Ik: ''Wat fijn dat je naar me luistert!''
    *Nog meer gelach*

    En toen ik wou weten hoe die heetten negeerde die me :'( Naja het was echt heel grappig en toen ging de bel hoorde je hem. ''He, he eindelijk ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen!'' en toen moesten we nog harder lachen x')

    xox' <3


    The perfect man is gay...

    Zalig dude x}


    I found myself in Wonderland.

    Geschiedenis is echt het rotste vak dat er ooit bestaat. Alleen ik mag die docent niet, en dat is leuk, want ik haat hem + ik klaag iedere keer bij hem & ik plaag hem. En hij zegt niks terug, haha. [/eigen lolletje]
    x.


    ok

    Geschiedenis is echt het rotste vak dat er ooit bestaat. Alleen ik mag die docent niet, en dat is leuk, want ik haat hem + ik klaag iedere keer bij hem & ik plaag hem. En hij zegt niks terug, haha. [/eigen lolletje]
    x.

    Haha, nee mijn leraar is vet :3 Letterlijk en figuurlijk. Hij heeft een bierbuik van hier tot en met Tokio. n_n Maar hij is zo grappig en gezellig!


    The perfect man is gay...

    x'D Seksy :]

    Onze leraar is meer, gek. Hij zit in een Screamo band, en mijn klas gaat daar eens heen :]

    Onze leraar is meer, gek. Hij zit in een Screamo band, en mijn klas gaat daar eens heen :]

    Dat rockt ^^


    The perfect man is gay...

    @Obvious.

    Jawel, en hij heeft vet lang haar. x.o' en als ie dat los heeft, Woaw. en dan gaat headbangen x D dan kom je niet meer bij.
    Hij neemt maandag zijn gitaar mee, hopenlijk vergeet hij het niet. n.n'

    Haha geniaal mijne is dus best wel saai maar wel grappig hij ging vandaag op twee stoelen staan die boven op een tafel stonden om wat boven op het raam te plakken. Sukkel :')


    The perfect man is gay...

    Oeoe.
    Sexy. (:

    Onze leraar is meer, gek. Hij zit in een Screamo band, en mijn klas gaat daar eens heen :]

    Die van ons is zo'n redelijk conservatief persoon dat nog steeds theorie X toepast in het Managerial Grid: een leidinggevende die denkt dat zijn medewerkers niks kunnen en op den duur zullen de medewerkers zich toch aanpassen: de baas denkt dat ik niks kan, hoef ik mezelf ook nit te bewijzen.
    Ja serieus, zo gaat het echt bij ons.


    No growth of the heart is ever a waste

    Woehoe.
    Geniaaal :]

    Mijjn lerares is like een Miss Piggy achter kind die téveel schmink draagt+ Téveel parfum enzoo.

    Ik heb een lerares voor geschiedenis xO. Tegelyk ook lerares godsdient en myn klastitularis, ze is wel aardig (& zwanger XD) maar ze loopt zo raar n_n