• Beetje vage titel mja..
    Ik wil mss pschologie gaan studeren en houd ook van diepgaande gesprekken over..bijvoorbeeld reincarnatie(geloof je erin of niet) en filosofie..
    weet niet of er al zo'n topic is, maar hoop dat er nog meer psychologie/filosofie liefhebbers zijn:P

    mss al een onderwerp: Geloven jullie in de sterrenbeelden..of je karakter klopt met het sterrenbeeld dat je hebt. Ik ben namelijk een Ram en ik herken mijzelf in heel veel beschrijvingen over Rammen. Dus ja ik geloof erin.,
    En jullie?

    Ik lees m'n horoscoop altijd de week erna. Om te zien of hij klopt xD


    One man's fun is another's hell.

    Euhm, ik hou van psychologie, wil ik later misschien ook doen, maar ik weet eigenlijk niet echt de beschrijving van een boogschutter, dus kan ik niet echt meedoen ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben maagd, en dat klopt eigenlijk ook nog wel.
    Op school heb ik als keuzevak filosofie, maar ik vind het echt sáái. we hebben projecten over onzin zoals mythologie enz. ik heb dat vak dus alleen maar gekozen omdat mijn beste vriendin het ook had.


    ...

    Hmmm, psychologie...
    Sorry dat ik het zeg maar dat is eigenijk redelijk typisch x'D e zijn echt superveel die dat willen doen. x'D

    Nja, om eerlijk te zijn, heb ik het niet zo voor diepgaande gesprekken, aangezien je je ziel er volledig mee bloot legt, en je heel kwetsbaar opstelt..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben ook een Ram, en daar klopt nooit iets van o.O
    Ik lees het wel, maar in principe geloof ik er niet in. Toch kan ik het niet laten om het te lezen.. Hmm.. x'D

    Ik wil Psychologe worden x'D
    Maar, ik denk dat ik wat anders word.
    En over sterrenbeelden:
    Ik ben een Tweeling. En mijn karakter bestaat echt uit 2 personelijkheden. En ik kom er best wel mee overeen, met beschrijving enzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wij hebben volgend jaar seminarie filosofie. Dus ik weet daar nu nog totaal niks over x'D

    Maar mijn sterrenbeeld is leeuw en dat komt wel vaak overeen met mezelf. Maar toch geloof ik er niet echt in : ) ..


    Listen to what we're not saying..

    wow wat veel reacties al!
    uhm..ik ben 19 en wil mijn hele leven al zoiets gaan doen dus..typisch..nja anyway..

    ik bedoelde eigelijk niet echt de horoscoop..meer de karaktereigenschappen..mijn karakter matched wel maar mijn horoscoop slaat altijd nergens op:|

    Hmmm, psychologie...
    Sorry dat ik het zeg maar dat is eigenijk redelijk typisch x'D e zijn echt superveel die dat willen doen. x'D
    Nja, om eerlijk te zijn, heb ik het niet zo voor diepgaande gesprekken, aangezien je je ziel er volledig mee bloot legt, en je heel kwetsbaar opstelt..

    Ik wil het later ook gaan studeren denk ik. Ja, laat ik maar lekker typisch doen :]
    Diepgaande gesprekken op z'n tijd vind ik best kunnen, maar dan wel met mensen die je goed kent. Aangezien er hier op Q niemand is die me in RL kent kan ik hier mijn lijf en leden kwijt (niet dat ik er zoveel gebruik van heb gemaakt) maar soms heb ik nogal eens de neiging om alles op te kroppen tot het er in een keer weer uit komt.
    Zo, dit was nou eens pure diepgang :']


    No growth of the heart is ever a waste

    wow wat een diepgang ja hihi
    neej mer mijn doel was eigelijk ook niet zo emotioneel maar gewoon om over dingen waarin je gelooft te praten. Zoals bijvoorbeeld geloof je in god of denk je dat er leven na de dood is.
    That was what i had in mind..niet hoe je je voelt..maar waar je in gelooft..
    hmm mss had ik wat duidelijker moeten zijn:P

    Hah ik voel me net in zedenleer, je had het onderwerp bestaat God genomen, dan voel ik me helemaal thuis. Maar oké, ik ga even doen alsof ik Mr. Klijn ben..

    *Gaat met Nederlands accent praten*
    Ik vind dat volkomen bullshit, want dat klopt toch nooit. En alles wat er instaat verdraaien de mensen toch zodat het in hun omgeving past. Een vriendin van mij gelooft daar nou zo sterk in en ik zeg dr altijd dat dat onzin is, bullshit x'd

    Ik ben het helemaal met je eens..ik geloof niet in God..nooit gedaan ook niet..ik weigerde als kindje in groep 4 om de communie te doen..ik wilde het absoluut niet..ik denk dat het gewoon iets is wat de kerk vroeger heeft verzonnen om de mensen angst in te boezemen..van oh je moet je goed gedragen anders kom je in de hel(duivel) hihi

    (...)
    Ik wil het later ook gaan studeren denk ik. Ja, laat ik maar lekker typisch doen :]
    Diepgaande gesprekken op z'n tijd vind ik best kunnen, maar dan wel met mensen die je goed kent. Aangezien er hier op Q niemand is die me in RL kent kan ik hier mijn lijf en leden kwijt (niet dat ik er zoveel gebruik van heb gemaakt) maar soms heb ik nogal eens de neiging om alles op te kroppen tot het er in een keer weer uit komt.
    Zo, dit was nou eens pure diepgang :']

    Over opkroppen moet je tgen mij niet beginnen, ik doe meestal niets anders.
    Laat ook nooit iets merken als ik kwaad ben, wat eigenlijk best wel erg is, hebben ze geeneens door dat ze dat nooit meer mogen doen =/
    Nja, ik heb het liefst nog diepgaande gesprekken, met iemand die ik heel goed 'ken' maar niet echt in rl vaak zie ofzo, maar ik meestal alleen tegen msn praat, vind ik gewoon beter zo..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou ik denk dat ze God hebben 'uitgevonden' om iemand de schuld te geven van al het slechte.
    Een aardbeving, GOD WIL HET.
    Snapje? (':
    Want als God er niet was, wie zou je dan de schuld moeten geven??
    En ik heb eigenlijk 8 jaar godsdienst gedaan. Ik ben dit jaar overgestapt tot zedenleer :Y)

    maarr...als je er niet in gelooft waarom doe je dat dan?(mss domme vraag mja)