• Nou ik ben nu al bijna 2 jaar fan van TH maar ik vind ze steeds minder worden :S

    Ik heb ze gesteund toen ze een heletijd in amerika waren,, toen er 100de fans afhaakte omdat ze bijna geen 'aandacht' gaven aan europa.
    Mijn helekamer hangt vol met posters!
    ik heb t-shirts albums etc.
    Er is dus hun nieuwe DVD en die moets en zal ik een paar weken geleden nog perse hebben,, maar nu.. ik vind het wel kut eigenlijk Maar ik vind ze dus niet meer leuk eigenlijk...
    Ik vind het eigelijk wel
    raar! ik bedoel ik ben er altijd super fan van geweest en nu in 1 keer klap boem niet meer. Als er iemand een poster van ze heeft heb ik iets van... geef maar aan kimberley of whatever.

    Maar ik heb dus een vraag.

    Wie was er fan van en nu niet meer? En hoe lang ben je fan geweest? En waarom ben je het nu niet meer?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    kwas nie zoo lang fan, mja,
    der zijn betere bands ze,
    ;p


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben ook nog altijd Fan, en ik denk niet dat het rap zal over gaan.. ik ben nu een jaar Fan men Kamer hangt Vol. ik steun ze, ook nu ze in Amerika zijn, ik krijg geen genoeg van hun! ik heb wel een tijdje gehad dat ik ze een beetje verwaarloosde :O maar daarom ging ik mijn posters niet meteen afdoen enzo van die dingen xD TH intresseerde mij ook niet meer,, Maar het is volledig terug!! xD ik ben eigelijk iets minder Erg fan ^^ maar ik ben het nog steeds! gwn omdat ik te veel vn hun muziek hou, En door Bill <3
    SKITTY Sprak!


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Wel, dan heb je mij zonet een monsoonslet genoemd, dankuwel.
    Het is niet dat ik hun muziek toen pas kende, maar sinds Monsoon kon ik eindelijk een naam plaatsen op die muziek.


    waarom vind je dan dat ik je net heb uitgescholden voor monsoon-slet.
    ik vind pas een monsoon slet als :
    * iemand bijvoorbeeld na 2 weken monsoon gezien te hebben op tv fan van ze worden
    * zeggen dat ze fan zijn maar niet eens hun achternaam weten.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)

    waarom vind je dan dat ik je net heb uitgescholden voor monsoon-slet.
    ik vind pas een monsoon slet als :
    * iemand bijvoorbeeld na 2 weken monsoon gezien te hebben op tv fan van ze worden
    * zeggen dat ze fan zijn maar niet eens hun achternaam weten.


    Djezus waar jy je mee bezig houd >,< Met andere kindjes te verwijten dat ze Monsoonsletten zijn. Wie wee ben je er zelf wel 1.

    Ik ben ook geen fan meer, eigenlijk het zelfde verhaal als bij jou. Ik heb nog allemaal posters, ze liggen in me kast enzo. Ik heb cd's dvd's, aan de ene kant denk ik: noujahh, heb er niks aan, maar toch wil ik ze NIET en dan ook NIET weg doen. Want weet je, je hebt altijd nog wel zoo eeen gevoel bij TH weet je wel.. en het is alsof ik da niet echt kan loslaten .. dus aan de ene kant denk ik.. ga maar weg weet je wel.. en andern kant van.. blijf maar


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    er zijn duizenden bands die beter zijn dan ToHo maar ik heb nog steeds een swak voor ze. ookal ben ik geen ''fan'' meer toch hebben ze een plek in mijn hart. ik ben fan sinds schrei en het doet me niks meer als ik dat nummer hoor ookal heb ik er speciale gevoelens achter gehad.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Djezus waar jy je mee bezig houd >,< Met andere kindjes te verwijten dat ze Monsoonsletten zijn. Wie wee ben je er zelf wel 1.


    ik ben al 3/4 jaar fan en dat ben ik nog steeds maargoed. laat maar zitten dan


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik ga morgen al mijn posters er af halen aleen week nog niet hoe ik dit mijn ouders ga vertellen want die hebben altijd dingen voor me gekocht en ik vind het sneu om nu te gaan zeggen: ja ik vind ze niet meer leuk dus ik pleur alles in een hoekie oke??

    dus daar ga ik nog even overna denken x')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ga morgen al mijn posters er af halen aleen week nog niet hoe ik dit mijn ouders ga vertellen want die hebben altijd dingen voor me gekocht en ik vind het sneu om nu te gaan zeggen: ja ik vind ze niet meer leuk dus ik pleur alles in een hoekie oke??

    dus daar ga ik nog even overna denken x')

    Gewoon zeggen. Heb ik hier ook gedaan. Nuja, ze hadden het zelf ook wel een beetje door, ik had het er nooit meer over enzo.
    Iedereen verandert, en dat zullen ze wel snappen ^^


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Gewoon zeggen. Heb ik hier ook gedaan. Nuja, ze hadden het zelf ook wel een beetje door, ik had het er nooit meer over enzo.
    Iedereen verandert, en dat zullen ze wel snappen ^^



    dankje^^ want ze hebben zoveel spullen altijd voor me gekocht!! me vader is selfs een keer mee geweest naar consert dat was 4 maart en in rotter dam! ik woon in wolvega,friesland dus das best een eindje weg,, 2 en een half uur rijden! en hij reed en hij zat de heltij op zn stoel te kijken! dus da vindk wel leif en ik wil niet dat ze denken dat alles voor niets was ofzoo.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik blijf ze leuk vinden.. oO Waarom weet ik nii.. Mjaa! XD


    If music be the food of love, play on!

    ik ben nu al 3 jaar fan en zal het ook blijven...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben nog altijd fan:D:D


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    TH is in 1 Jaar 3 keer in NL geweest. Dat is voor een Band best veel in 1 Jaar. Uitgezonderd Amerika dan. Daar zijn ze best vaak. Maar de EU is ook best groot. Ofnja erzijn genoeg landen in de EU die TH ook willen. Daar komen ze dus ook. Dus dat ze 3 keer in 1 Jaar in NL zijn geweest, Vind ik al heel wat. En dan nog. Ben ik nog steeds super fan. (:


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Btw, Ik ben al 2 Jaar fan :]
    Ze blijven leuk (:


    She is waiting for you, so don't break her heart.