Weet iemand dat? Want door zijn ziekte moest hij stoppen met optreden enzo, en toen is hij uit de band gestspt. Best jammer eigenlijk... Maar mijn vraag is dus, welke ziekte heeft hij?
Ik dacht ook dat het door anorexia kwam, toch? Ach ja, ik vond het zielig voor hem, voor z'n vrienden, en voor de fans. 't Zou vast een moeilijke tijd voor hem zijn geweest...
x.
Luminor anorexia? Ik heb gehoord dat de anderen hem pestten, vooral Kiro, dat ie daarom de band heeft verlaten.
Anyway, ik weet het verder niet. Geen fan of zo. Pik alleen af en toe wat op.
xXx <3
Ja ik weet de redenen enzo. En zo hier en daar zie ik inderdaad de juiste dingen er tussen staan. Maar dat ga ik niet op een topic neerpleuren.. ik gun de jonge zijn privacy..
Ja ik weet de redenen enzo. En zo hier en daar zie ik inderdaad de juiste dingen er tussen staan. Maar dat ga ik niet op een topic neerpleuren.. ik gun de jonge zijn privacy..
Dus ik mag het niet weten? Oké, jammer... Iemand anders die het weet en wel wil zeggen? ^^
Dus ik mag het niet weten? Oké, jammer... Iemand anders die het weet en wel wil zeggen? ^^
xx
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het ongeveer wel weten ja.. Maar het is gewoon niet eerlijk.. Ik gun die jongen zijn privacy.. Niet alleen jij mag het niet weten van mij x] Maar niemand mag het weten.. dus het ligt zeker niet aan jou ofzo
nja Dat hij anorexia had is wel duidelijk
Ik bedoel dat kon je tog zien !
Nja Ik wens hem heel veel sterkte
Mrja dit leest hij tog nie
maar ksnap dus nie zo goed wrom hiij dan een shirtje draagt waarin je zn tepels kan zien wand als je ana hebt ben je tog heel oncker over je lichaam ben durf je dat nie zomaar te laten zien!!
Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.