wat is het verschil tussen een emo en een brood? een brood gaat niet gillend de oven in. ik snap het dus gewoon echt niet!! en ik zie de humor er ook niet van in maarj, snapt iemand hem hier wel?
AAP
uh... de oven in? 0.o
No growth of the heart is ever a waste
(...) Een emo steekt zichzelf dan in een oven.
(...)maar, als die zelfmoord heeft gepleegd.. dan is die toch dood en dan kan die toch niet meer gillen?
(...) Oke, dat verband snap ik niet.
(...)hij cremeert zich levend duh ='D
(...)haha. dat vond ik eigenlijk best grappig. @ Raquel joaaa. ^^
wat is het verschil tussen een emo en een brood? een brood gaat niet gillend de oven in.
maar bij dit soort dingen hoef je eigenlijk neit zo ver na te denken ik bedoel niemand zou op zo'n oven komen toch ;p
People who are meant to be together always find each other in the end.
ik dacht iets van de oven ingaan omdat ze dood willen ofzo jah ik weet anders niks -_-"
Our thoughts you can't decode...
Ik snap het eigenlijk ook niet!ö Oké als het antwoord nu iets was van snijden, maar dit?
If you had never come out of the blue, I would've stay
Komt een emo bij de bakker en vraagt om een brood. "Gesneden zeker?" vraagt de bakker
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
omg die mensen zyn laag als ze dat al 'humor' noemen .. ze zeggen dat emo's zielig zyn maar de 'makers' van die 'grappen' zyn zoveel zieliger .. respect voor emo's <3
Nodody is perfect so live with that ! x
Ik vind het maar een hele domme Mop
Your Butt is Mine!
Ik had de titel gelezn en had er zelf iets van gemaakt, maar deze snap ik niet, die van mij wel
Live life limitless.