• Ik moet máriko's haar verven in de vakantie, maar ik weet niets O.o het moet gewoon zawrt/bruin/blond iets zijn. Geen vage dingen. Ideeën?

    Niet bleken is te scleht voor je haar en als je het dan nog eens kleurt dan heb je over een paar jaar bijna geen haar meer. Mijn schoonzus is kapster en dat zegt ze ook.
    Anders zal ik eens bij haar goed gaan informeren want ze weet er meer over dan ik.

    Voor Máriko doe bruine meschen en dan aan de onderkant zwart,fzo.

    Ik heb het al eens helemaal gebleekt, was wel kut maar het herstelde wel goed. En ja.

    Ik ken de risico's hoor :') Verf het al 6 jaar, maar tis gewoon, don't know. straks krijg ik spijt o.o

    Maare je haar is nu ook heel mooi hoor.
    en als je het nu bij een kpper laat doen ofso?


    I need you like a heart needs a beat

    Zwart is saai je kan er niets mee en bah. >.< Wit is gewoon vet chill en dan kan ik er weer kleuren extentions in gaan hangen enzo. x]

    Misschien ipv wit gewoon extensions nemen? Is echt een stuk gezonder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Doe gewoon veel meschen licht blond en dan ga je dat gwn opnieuw gaan doen en dan kan ej het mss uiteindelijk in wit verfen.

    Je leeft toch maar een keer?

    Probeer het, en staat het niet dan verf je het toch zwart?

    En trouwens, so what dat het slecht is voor je haar? Als het uitvalt koop je toch gewoon een leuke pruik? Die kun je zo vaak verven als je wilt!


    rules don't stop me

    (...)
    Misschien ipv wit gewoon extensions nemen? Is echt een stuk gezonder.

    Yes, I agree. Dan zou ik extensions doen. Anders koop je een witte pruik, kijken hoe het staat^^ Als dat iig een optie is..?
    Anyway, voor Máriko denk ik aan blond met wat donkere highlights en misschien een kek kleurtje, als ze dat leuk vind.^^
    xXx <3


    FML

    Je leeft toch maar een keer?

    Probeer het, en staat het niet dan verf je het toch zwart?

    En trouwens, so what dat het slecht is voor je haar? Als het uitvalt koop je toch gewoon een leuke pruik? Die kun je zo vaak verven als je wilt!

    ja idd. ^^
    een blauwe pruik ofzo =3
    nooit meer te knippen.. nooit meer te verven. =D

    Mmm..

    Ik denk dat wit je wel leuk zal staan ;) Als je het wil gewoon doen! Alleen ik wil niet dat jouwn haar nog doder word o.O

    Naja en ik vind dat Máriko der haar niet moet verven want het is mooi zo :]
    Naja als ze het echt wil een zwarte of bluine laag onder en aan elke kant nog een zwarte / bruine pluk?
    Of doe wat creatiefs met coontails.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou het doen. Wit haar is best wel vet, nouja, ligt eraan hoe je het combineert enz, ik vind persoonlijk met heel veel kleurtjes extensions erbij wel lelijk, maar das dan weer mijn mening.. x]


    Mew <3

    I know your pain!
    Ik heb van nature ongelofelijk donker haar - zo goed als zwart. Daar kan ik dus niks van kleur indoen. Ik heb het al eens geverfd met knal - KNAL - oranje verf en het enige wat je zag was een roodbruinachtige gloed... Het was niet lelijk, maar ook niet de bedoeling!
    Ik heb ook al nagedacht over m'n haar bleken, maar het schijnt idd heel slecht te zijn. Ik weet er nog niet veel over, ik ga eens wat meer opzoeken op internet denk ik zo...
    Wauw deze reactie is wel zot helpful!
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik snap je helemaal...
    Ik wilde het ook eerst wit,met roze,maar dan moest ik het ook Bleken.
    Dat is echt heel slecht.
    Dus misschien is zwart een betere optie ? :Y)

    Mmm..

    Ik denk dat wit je wel leuk zal staan ;) Als je het wil gewoon doen! Alleen ik wil niet dat jouwn haar nog doder word o.O

    Naja en ik vind dat Máriko der haar niet moet verven want het is mooi zo :]
    Naja als ze het echt wil een zwarte of bluine laag onder en aan elke kant nog een zwarte / bruine pluk?
    Of doe wat creatiefs met coontails.

    Mijn haar is vreselijk en al sinds mijn geboorte hetzelfde ××


    Bored.

    Ik denk dat als je wit/blond haar neemt
    Dat het je wel leuk zo staan

    Alleen het kuttige is Bleken is heel erg slecht

    ma als je het égt graag wilt,
    Zou ik het weldoen als ik jou was.
    En als het niet mooi is, Doe je het gewoon weer zwart, of welke harkleur je ook hebt ;)

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt ^^


    I solemny swear i am up to no good